Bruger siden: 14 Marts 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 26
Sendt: 29 December 2004 kl. 11:12 | IP-adresse registreret
Det tror jeg ikke du kan.
Jeg læste forresten en test af et par wilson audio højttalere (til ca 500000kr) hvor anmelderne havde stået og rost de fantastiske højttalere uden at vide hvad der frembragte lyden. Det viste sig at være en ipod der spillede ukomrimerede waw filer. Så den er nok ikke helt ved siden af selvom du bruger ipoden som DA konverter.
Bruger siden: 15 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1700
Sendt: 29 December 2004 kl. 11:26 | IP-adresse registreret
flyoak skrev:
Jeg læste forresten en test af et par wilson audio højttalere (til ca 500000kr) hvor anmelderne havde stået og rost de fantastiske højttalere uden at vide hvad der frembragte lyden. Det viste sig at være en ipod der spillede ukomrimerede waw filer. Så den er nok ikke helt ved siden af selvom du bruger ipoden som DA konverter.
Mvh. Flyoak
Hvad siger det mest om..?? Wilson eller Ipod?
For jeg ved godt hvor godt jeg syntes min Ipod lyder, når den afspiller ukomprimerede filer..!? Det er og forbliver en walkman.
Bruger siden: 15 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1700
Sendt: 29 December 2004 kl. 11:29 | IP-adresse registreret
ThomasO skrev:
Hejsa,
Kan man overføre lyden digital til sit stereoanlæg.
Hvis ja, hvordan gør man så det. Stikke skal gerne tilsluttes docken til Ipoden.
Tak
Thomas
Du kan ikke få det digitalt ud af Ipod "kun analog" Hvis du vil kunne tage det digitale signal, kan du kikke på eks. Iriver..!? det i alt fald dem jeg vil købe næste gang.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum