Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. maj 2025 | 02:45   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: NAD S500i og S500 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 18 Marts 2005 kl. 20:37 | IP-adresse registreret  

Hej alle

Hvorfor kom NAD egentligt med en S500i ? havde de problemer med S500 ?

og er S500 + en S300 til 12000 et godt køb ?

Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
Til top Vis MonoTovarisj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MonoTovarisj Besøg MonoTovarisj's Websted

Denonfanatiker
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Oktober 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 18 Marts 2005 kl. 20:43 | IP-adresse registreret  

MonoTovarisj skrev:
Hej alle

Hvorfor kom NAD egentligt med en S500i ? havde de problemer med S500 ?

og er S500 + en S300 til 12000 et godt køb ?

Prøv lige at sende en privat besked til Rune Nielsen. Han har en opsætning Nad "Silverline", han kan måske svare dig.

Om prisen er rimelig, afhænger jo helt og holden af alder og stand. Men eftersom forstærkeren alene da vist nok koster 13000 fra ny, lyder det da ikke helt sindssygt.

Til top Vis Denonfanatiker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Denonfanatiker

rune-nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 19 Marts 2005 kl. 01:40 | IP-adresse registreret  

Hej!

Jeg er nok ikke lige den der ved mest om forskellen, da jeg aldrig har hørt en NAD S500i. Jeg har dog fået fortalt at den nye skulle have en ny (og bedre) D/A converter samt et drev der skulle være mindre kræsen mht. brændte cd'er. Nogle siger den nye benævnelse er en dårlig undskyldning for at gøre afspilleren 3500 kroner dyrere, medens andre mener der er sket lydmæssige forbedringer.

Min egen NAD S500 har det ikke altid lige godt med brændte cd'er. Nogle gange vil den, andre gange vil den ikke. Men det generer mig nu ikke da jeg ikke har brændte cd'er. Dukker der af og til en op, ryger den i DVD'en.

Jeg vil klart mene Silverline serien er værd at gå efter på brugtmarkedet idag. Især forstærkeren S300 er en fremragende forstærker til prisen. Den har godt med power, lyden er rigtig lækker og rimelig neutral og så er den bygget flot og solidt. CD-afspilleren besider efter min mening de samme egenskaber, men er måske i mine øjne en anelse mindre "best buy" i forhold til S300. Kombineret lyder de dog i mine øre fortræffeligt sammen og så ser det samtidigt hammer lækkert ud! Prisen afhænger naturligvis af alder og stand m.m. men 12.000 lyder meget fornuftigt.

Håber du trods alt kunne bruge det til lidt.

Mit Hifi
Til top Vis rune-nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rune-nielsen Besøg rune-nielsen's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes