Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 10:16   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: tact tda hos "klubben" (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 03 Maj 2005 kl. 01:47 | IP-adresse registreret  

http://www.hifiklubben.com/dk/Produkter/Stereo/Forstaerker/d etail/TACT_TDA2200.htm?id=6519 tja til en pris på 22k er den pænt billigere der end hvis man køber hos tact der skal have 3000euro (17% vat) dvs plus 8 %moms oveni(går ud fra 25%) syntes bare det var jævnt billigt,troede den fik en pris hos hfk der var en smule højere end hos tact direkte,jeg har ihvertfal indstillet sigtekornet efter sådan en satan hehe.

Til top Vis music 4 all's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af music 4 all

enoch
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 03 Maj 2005 kl. 15:05 | IP-adresse registreret  

music 4 all skrev:

http://www.hifiklubben.com/dk/Produkter/Stereo/Forstaerker/d etail/TACT_TDA2200.htm?id=6519 tja til en pris på 22k er den pænt billigere der end hvis man køber hos tact der skal have 3000euro (17% vat) dvs plus 8 %moms oveni(går ud fra 25%) syntes bare det var jævnt billigt,troede den fik en pris hos hfk der var en smule højere end hos tact direkte,jeg har ihvertfal indstillet sigtekornet efter sådan en satan hehe.

Me too.. Har længe været tændt på RSC 2.2, men hvis TDA2200 kan det samme med effekt oven i til 22k, ja så virker det rigtigt interessant.. Nogen der har fået hørt den endnu ??
Til top Vis enoch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af enoch

MBAA
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 03 Maj 2005 kl. 21:04 | IP-adresse registreret  

Jeg håber og satser på, at erhverve mig en TDA2200 til efteråret - den nye version med fuldt udbygget RCS

Jeg har konfereret lidt med Peter Lyngdorf omkring den og har i øvrigt hørt den i samspil med Dali MS4, som jeg også selv har. Meget kontant og bestemt med stort potentiale.

Meen - jobbet røg lige i svinget, så økonimien skal lige sikres efter afslutning af fritstillingsperioden

MBAA

Til top Vis MBAA's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MBAA

enoch
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 04 Maj 2005 kl. 09:38 | IP-adresse registreret  

MBAA skrev:

Jeg håber og satser på, at erhverve mig en TDA2200 til efteråret - den nye version med fuldt udbygget RCS

Jeg har konfereret lidt med Peter Lyngdorf omkring den og har i øvrigt hørt den i samspil med Dali MS4, som jeg også selv har. Meget kontant og bestemt med stort potentiale.

Meen - jobbet røg lige i svinget, så økonimien skal lige sikres efter afslutning af fritstillingsperioden

MBAA

Nåå ja RCS selvfølgelig

Skal helt klart lige have sådan en fætter med hjem en dag. Er i klar over om man kan benytte den som DAC og om denne DAC har samme kvalitet som RCS 2.2?

Hvad med muligheden for at sætte to SUBS til den, er det muligt også??

Det bliver jo også RIGTIGT interessant hvad Peter lyngdorf selv få lavet og i hvilken pris klasse det bliver i.

MVH

Peter
Til top Vis enoch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af enoch

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes