Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 15:21   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Phillips 963 SA? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Mirovich
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 20 September 2003 kl. 01:55 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg ville høre om nogle kender noget til denne dvd maskines evne til at spille cd'er? Jeg fik fortalt at den skulle være ret god men vil lige veje vandende inden jeg tager på jagt.

på forhånd tak

Mir

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 20 September 2003 kl. 02:11 | IP-adresse registreret  

Hejsa

JEg har testet denne DVDafspiller mest fordi den har en indbygget DCDi fra Faroudja og den er super til en dlp eller lcd projektor. Til prisen kan den ikke efter min mening hamle op med en CDafspiller til samme pris så jeg ville ikke købe denne DVDafspiller hvis du ønsker at nyde musik. Brug DVDafspilleren til film og find dig en cdafspiller til 4000-5000kr det bliver du helt sikker glad for i længden.

Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted

Mirovich
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 September 2003 kl. 02:21 | IP-adresse registreret  

Hej Jonas

Har du nogle forslag til hvilken cd-afspiller der kunne være interessant i den prisklasse ? Den skulle gerne lyde bedre end en Rotel RCD-961. Indtil videre har jeg en H/K HD 750 men den er der ikke så meget gang i længere da jeg nok er blevet noget mere kræsen. Den kan simpelthen ikke nå den øverste diskant eller den enderste bas. Rotellen er derimod bedre men lyder lidt for skarp. jeg kunne godt forestille mig et bugdet på op til 7K for en cd-afspiller.

venlig hilsen

Mir

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 20 September 2003 kl. 02:48 | IP-adresse registreret  

Mirovich skrev:

Hej Jonas

Har du nogle forslag til hvilken cd-afspiller der kunne være interessant i den prisklasse ? Den skulle gerne lyde bedre end en Rotel RCD-961. Indtil videre har jeg en H/K HD 750 men den er der ikke så meget gang i længere da jeg nok er blevet noget mere kræsen. Den kan simpelthen ikke nå den øverste diskant eller den enderste bas. Rotellen er derimod bedre men lyder lidt for skarp. jeg kunne godt forestille mig et bugdet på op til 7K for en cd-afspiller.

venlig hilsen

Mir

uha det er jo svært at anbefale en cdafspiller hvis du ikke skriver lidt mere hvad du ønsker. Den DVDafspiller skal du kun købe hvis du har en projektor.

Cdafspiller vil jeg anbefale.

Scalahifi har en brugt genki på tilbud lige nu og den kan du garenteret få med garenti og til den pris. Ellers er der Arcams modeller meget musikalske eller hvad med en Densen. Cyrus er sakket lidt bagud af dansen og Naim er for besværlig de er næsten umulige at få til at spille musik men de folk som kan har meget musikalske cdafspiller med naim.

Du skal passe på med ikke at blive imponeret at lyse detaljer som flere og flere af de nye cdafspiller kommer med ja det er næsten blevet et HIFI trend nøøøj det sker noget på toppen den må være velopløst  

Mit råd er at tage lidt forskellige plader med hvor du ved der er meget lys musik på og mørk musik og hør hvor store forskelle de forskellige cdafspillere laver på disse parameter. Tag gerne plader med forskellige stilarter og vælg den cdafspiller der får dig længest ind i musikken nyn med slå takten an og se hvor meget du hygger dig. Vælg med dit musikalske hjerte og ikke hjernen.

Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted

Mirovich
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 September 2003 kl. 03:50 | IP-adresse registreret  

Ja der er vel ikke så meget andet for end at tage en flok cd'er under armen og så tage en tur til København og få lyttet lidt. Men det er jo altid rart lige at få et par gode råd med på vejen når man som jeg kun har været hifi gal i lidt over halvandet år. Den Linn du omtaler er sikkert et godt produkt og de høster mange roser rundt omkring hos anmelderne men designmæssigt syntes jeg desvære ikke der er noget at råbe hurra for. Og jeg har den (u)heldige side at jeg lægger meget vægt på designet af produktet. Ikke dermed sagt at et knap så kønt produkt ikke kan overtale mig hvis det spiller godt nok. Jeg vil skrive de forslåede modeller bag øret og gå i krig med lyttelapperne foldet ud.

tak for de hurtige tilbagemeldinger

Mir ( som nu smutter i seng)

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes