Bruger siden: 22 Januar 2005
Status: Offline Indlæg: 437
Sendt: 21 Juli 2005 kl. 14:38 | IP-adresse registreret
Jeg har kun en optisk digital indgang på min surround forstærker, men jeg har efterhånden en del udstyr der kræver optisk kabel.
Jeg har Ps2, xbox og to dvd afspillere tilsluttet via et Joytech apperat der samler alle signaler; både billede og lyd for derefter at smide det over tv'et via scart og til forstærker via optisk digitalt kabel. Nu er jeg tæt på at købe en harddisk/dvd-optager og vil også tilslutte denne optisk, men ved ikke om det kan lade sig gøre.
Jeg har en idé om, at man kan få et stik til den optiske indgang på forstærkeren, der så vil skaffe et eller flere optiske indgange. Lidt i samme stil med de her scartkabler med en lille boks i enden hvor der så er plads til 2-3 scartstik (til brug når man ikke har nok scart indgange på sit tv).
Bruger siden: 25 Marts 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1279
Sendt: 21 Juli 2005 kl. 14:48 | IP-adresse registreret
OK, så må vi håbe de har flere tilbage... Det er jo altid det der er
problemet med discount butikker. De spændende ting bliver revet væk
mens alt ragelset bliver tilbage.
__________________ (\_/) Mvh Morten
(O.o) Se mit HiFi & Snurre her! (ej opdateret)
(> < ) PPAv2 - DIY bøf-forst.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum