Sendt: 24 November 2005 kl. 22:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fornuftigt forslag, men jeg har haft den til reparation i 4-5 måneder nu, og har da også som du foreslå, sagt at kan de ikke måle sig frem til fejlen må de da bruge udlukkelsesmetoden. H/K's kommentar her var at det kunne være et af 3 forskellige printkort. Min holdning var, at så måtte han da udskifte dem. Hvortil han svarede at det var besværligt at komme til. Han lovede dog at vende det med H/K's hoved kontor. Efter 4 uger var der intet sket, så jeg skrev et brev at jeg ville have fejlen udbredret eller pengene tilbage. Jeg fik receiveren tilbage uden at de havde foretaget noget ved den.
Jeg har ikke tal på det antal telefon samtaler e-mail etc. jeg har haft, forsvundet fjernbetjening, manglene bundplade i receiveren ved tilbage levering etc..
Jeg har også talt med forbrugerstyrelsen, de mener at jeg skal forlange mine penge tilbage.
Som så er det jeg vil nu. Jeg har en seddel fra H/K hvor de så siger det er mit andet udstyr, optisk forbundet der fejler, dårligt stel. For ikke at forsætte diskusionen om hvor vidt det er receiveren eller andet udstyr, tænkte jeg at det måtte da være selvmodsigende med dårligt stel og optisk. Jeg vil jo gerne kunne overtale dem til at levere pengene tilbage uden en sag hos forbrugerstyrelsen.
Sagen er så yderligere kompliseret af at jeg har afleveret den expert, som så sender den videre til H/K.
|