| Sendt: 09 December 2005 kl. 20:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er jeg blevet lidt træt af ikke at have nogen (rigtig) CD afspiller mere. Har kun en gammel Sony og min computer, så der er ikke meget vellyd derfra... 
Nå, men jeg skal jo så snart ud og lytte til et par stykker, så hvilke afspillere jeg bør lytte til først? Jeg har overvejet en Azur 540C eller 640C fra Cambridge. Jeg har desuden lyttet kort til en NAD C521BEE hos en bekendt. Synes umiddelbart at den lyder rigtig godt og musikalsk! Den sidste jeg overvejer er Denon DCD-685, men jeg synes ikke at den rigtig har fået specielt mange anbefalinger nogen steder fra, hvorimod NAD'en og Cambridge'erne har været varmt anbefalet! Men hvad er jeres erfaringer med disse?
Så prislaget ligger et sted mellem 2000 og 3000 kr. Jeg ville også blive virkelig glad, hvis I kunne komme med andre bud i den prisklasse. Det sakl siges at den kommer til at spille sammen med Sony STR DB-870 og et par Gale 3020 Ht'er. Ht'erne står nok snart for udskiftning, så CD-afspilleren må gerne have lidt potentiale, men prisen må helst ikke blokere for næste investering...
|