Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 00:54   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Min DVD hakker! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Jesper001
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 19 Januar 2006 kl. 20:42 | IP-adresse registreret  

ARGHH!!!

Jeg har for nylig købt en Pioneer DV-585A DVD Afspiller. Tit oplever jeg at den hakker i filmene. Det kan i og for sig være hvor som helst i filmen, men tit i slutningen, et par minutter før rulleteksterne starter.

I starten troede jeg at den ikke kunne finde ud af brændte film, men har derefter fundet ud af at den finder på at hakke uanset om det er brændte film eller originale.

Da det tit er i slutningen af en film, tænkte jeg også på at det kunne være fordi den blev varm!

Men nej! Hvis jeg går direkte til slutningen på en film hvor den hakker, efter at afspilleren ikke har været brugt i noget tid, hakker den med det samme.

Min tidligere KISS DVD var noget rigtigt l**t, og den gjorde det også. Før min KISS havde jeg en JVC tror jeg nok, og den gjorde det satme også! (Dog først da den havde rundet et år eller 1½).

Jeg kunne jo sende afspilleren tilbage og klage over fejlen. Men jeg tror ikke jeg ville få så meget ud af det, noget siger mig at de alle er ens. Hvis der er en fejl i den ene Pioneer DV-585A, så er den vel i dem alle!?

Er der nogen der har prøvet det før, og kan komme med at råd om hvad det evt. kan være? Hvad kan jeg prøve? Det skal nok siges at jeg passer rimelig godt på mine film, de ligger altid i cover, når de ikke bliver brugt. Så det er ikke fordi de alle sammen er vold-ridset eller noget...

Men kæft hvor er jeg irriteret over det, den er faktisk helt ny! Det p***er mig af sådan noget!!

- Jamen, det ryger!

- Jaja, Hold nu kæft og hold den inde!!
Til top Vis Jesper001's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper001

HPA
Branchemedlem
Branchemedlem

High-Performance Audio

Bruger siden: 14 November 2005
Sendt: 19 Januar 2006 kl. 20:49 | IP-adresse registreret  

Tre DVD-afspillere i træk !!!!

Hvis du ofte bruger en vinkelsliber til at skære i dine mure - så forstår jeg det godt

Men hvis ikke, så lyder det godt nok underligt

Til top Vis HPA's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HPA Besøg HPA's Websted

perejvind
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 19 Januar 2006 kl. 20:52 | IP-adresse registreret  

Selvfølgeligt skal din Pioneer DVD afspiller ikke "hakke". Jeg har selv en Pioneer DV-575A og har absolut ingen problemer - heller ikke med brændte skiver. Min afspiller hakker kun, når den skal skifte lag.

Send afspilleren til reparation - der er ikke andet at gøre. Husk at vedlægge en af de film den ikke kan afspille uden at hakke, så skal fejlen nok blive rettet.

Jesper001
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2004
Sendt: 19 Januar 2006 kl. 21:19 | IP-adresse registreret  

Hmm...Ja det kan godt være at det ender med at jeg sender den retur...men gaab!!

Jeg bruger ikke tit en vinkelsliber eller andet. Det der nogle gange kører herhjemme er vaskemaskine og tørretumbler, det er nok det eneste jeg kan komme på, som skulle kunne skabe en eller anden form for netstøj, men jeg har et netstøjfilter på fra Brinck, det burde jo faktisk kunne tage det...

- Jamen, det ryger!

- Jaja, Hold nu kæft og hold den inde!!
Til top Vis Jesper001's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper001

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes