ARGHH!!! 
Jeg har for nylig købt en Pioneer DV-585A DVD Afspiller. Tit oplever jeg at den hakker i filmene. Det kan i og for sig være hvor som helst i filmen, men tit i slutningen, et par minutter før rulleteksterne starter.
I starten troede jeg at den ikke kunne finde ud af brændte film, men har derefter fundet ud af at den finder på at hakke uanset om det er brændte film eller originale.
Da det tit er i slutningen af en film, tænkte jeg også på at det kunne være fordi den blev varm! 
Men nej! Hvis jeg går direkte til slutningen på en film hvor den hakker, efter at afspilleren ikke har været brugt i noget tid, hakker den med det samme.
Min tidligere KISS DVD var noget rigtigt l**t, og den gjorde det også. Før min KISS havde jeg en JVC tror jeg nok, og den gjorde det satme også! (Dog først da den havde rundet et år eller 1½).
Jeg kunne jo sende afspilleren tilbage og klage over fejlen. Men jeg tror ikke jeg ville få så meget ud af det, noget siger mig at de alle er ens. Hvis der er en fejl i den ene Pioneer DV-585A, så er den vel i dem alle!?
Er der nogen der har prøvet det før, og kan komme med at råd om hvad det evt. kan være? Hvad kan jeg prøve? Det skal nok siges at jeg passer rimelig godt på mine film, de ligger altid i cover, når de ikke bliver brugt. Så det er ikke fordi de alle sammen er vold-ridset eller noget...
Men kæft hvor er jeg irriteret over det, den er faktisk helt ny! Det p***er mig af sådan noget!!