Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 11:08   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: PHONOSOPHIE.CD MASKINE (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
HIFI IS FUN
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 November 2004
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 355
Sendt: 20 Februar 2006 kl. 22:34 | IP-adresse registreret  

Har fået af vide at der er et hifi mærke som hedder phonosophie.fra lydbutikken.

de laver nogle cd meskiner som skulle være helt fantastiske.

er det noget du har hørt noget til.og evt kan anbefale.

deres billigste koster 27,000 tusinde kr.og det syntes jeg godt nok er en pæn pris for den mindste model.

men hvis lyden macher prisen og måske giver lyd som andre endnu dyrere maskiner er det vel fair.

kom ind i lydbutikken for at høre og se creek,s nye destinye model.men fik af vide at der også var denne phonosophie cd.

som de forhandler i .denne butik. 

glæder mig til at høre om i har hørt denne maskine eller om i kan anbefale creeks destiny model.

so long derude

Til top Vis HIFI IS FUN's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HIFI IS FUN Besøg HIFI IS FUN's Websted
 
peterakastorm
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Marts 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 373
Sendt: 21 Februar 2006 kl. 17:59 | IP-adresse registreret  

Jeg har hørt Phonosophie's "billige" model, og den er fantastisk, må jeg sige ;)

Men jeg tror dog ikke, at jeg ville betale 27.000 for den... men det er der nok andre der vil ;)


__________________
[Exposure Super 18] [Exposure 17] [Exposure 2010 CD] [Gamut Højtalere] [Rega Planar 3]
[TMC White/Yellow label] [TMC Gold Label Reference bi-wire]
Mit Setup!
Til top Vis peterakastorm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af peterakastorm
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes