| Sendt: 08 Marts 2006 kl. 12:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Allesammen...!
Jeg har altid haft en drøm om at blive DJ, og jeg er begyndt at pille ved ideen.. og har tænkt mig at købe udstyr til hjemmet for at øve mig.....
Jeg har fundet frem til de 2 fantastiske Mixere.. som man kan sætte til sin computer og der er uendelige muligheder... nu har jeg begrænset forstand på det men det så bare ikke ud som om at MK2'eren var betydelig bedre.... og den koster 1700 kr i forhold til sin forgænger som kun koster 800 kr.
Mit budget er ret stramt, men jeg ville høre jeres mening om hvilken en man skulle købe..
Ps. i kan se specifikationer på www.hercules.com
Mvh.
Aron
|