| Forfatter |
|
cybervision_ Forum Bruger


Bruger siden: 22 Juli 2005 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 24
|
| Sendt: 12 Marts 2006 kl. 23:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en Atoll IN100 og skal ha en rimelig CD spiller til å spille med den. Har sett med ut Cambridge 640C v.2 som en god kandidat. Noen som har noen meninger om matchingen, eller andre gode forslag i prisklassen 2-3-4 tusen? __________________ Lyd er relativt.
Atoll IN100 - Focal 1007 Beryllium - Jungson Moon Harbour
Music has charms to sooth even the savage beast...
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger


Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 12 Marts 2006 kl. 23:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg villle sige Classic No.1B
Anmeldt her på siden; 
Koster 3.5 K lige nu.
__________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
|
| Til top |
|
| |
cybervision_ Forum Bruger


Bruger siden: 22 Juli 2005 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 24
|
| Sendt: 15 Marts 2006 kl. 01:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm, hvor koster den 3.5K?
Andre kandidater jeg har sett på: Arcam CD73 Rotel RCD02 Marantz 5001 (OSE)
Setter pris på andre forslag og gjerne erfaringer fra andre heldige Atoll eiere! __________________ Lyd er relativt.
Atoll IN100 - Focal 1007 Beryllium - Jungson Moon Harbour
Music has charms to sooth even the savage beast...
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 15 Marts 2006 kl. 09:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Siden den nu bliver hypet så meget ville det være dumt ikke lige at ligge øre til en Rega Apollo.
__________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 15 Marts 2006 kl. 09:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
cybervision_ skrev:
|
Jeg har en Atoll IN100 og skal ha en rimelig CD spiller til å spille med den. Har sett med ut Cambridge 640C v.2 som en god kandidat. Noen som har noen meninger om matchingen, eller andre gode forslag i prisklassen 2-3-4 tusen?
|
|
|
Billig-markedets mest oversete afspiller, og en god gammel slider (sikkert derfor den er overset, nye modeller er mere "interessante"): Yamaha CDX 596. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
becker Forum Bruger


Bruger siden: 07 Oktober 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 710
|
| Sendt: 15 Marts 2006 kl. 10:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er også ret begejstret for Arcem CD73. Den går man i hvertfald ikke galt i byen af, og jeg vil klart anbefale at give den et lyt.
Men ret skal være ret - jeg kender ikke mange afpillere i det prisleje.
__________________ Mvh. Becker
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger


Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 15 Marts 2006 kl. 10:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
cybervision_ skrev:
Hmm, hvor koster den 3.5K?
Andre kandidater jeg har sett på: Arcam CD73 Rotel RCD02 Marantz 5001 (OSE)
Setter pris på andre forslag og gjerne erfaringer fra andre heldige Atoll eiere! |
|
|
http://www.ardency.adr.dk/integrated_amplifiers.htm
__________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
|
| Til top |
|
| |
cybervision_ Forum Bruger


Bruger siden: 22 Juli 2005 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 24
|
| Sendt: 15 Marts 2006 kl. 14:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har vurdert Regaen, men i og med at Atollen heller litt mot det varme, og Regaen vel og er litt dempet så lurer jeg på om komboen kan bli litt for rolig for meg.
Noen Atoll eiere som har hørt både CD50 og 100 som kan si litt om forskjellene?
Jeg las om en CD spiller som heter Jungson Moon Harbour, noen som kjenner den, så veldig spennende ut. Kina-import da...  http://nysound.com/exec/servlet/CategoryServlet?action=produ ctdetail&itemID=jus-2130-01004 __________________ Lyd er relativt.
Atoll IN100 - Focal 1007 Beryllium - Jungson Moon Harbour
Music has charms to sooth even the savage beast...
|
| Til top |
|
| |
cybervision_ Forum Bruger


Bruger siden: 22 Juli 2005 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 24
|
| Sendt: 27 Marts 2006 kl. 16:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nobody? __________________ Lyd er relativt.
Atoll IN100 - Focal 1007 Beryllium - Jungson Moon Harbour
Music has charms to sooth even the savage beast...
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 27 Marts 2006 kl. 16:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
cybervision_ Forum Bruger


Bruger siden: 22 Juli 2005 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 24
|
| Sendt: 04 April 2006 kl. 00:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er en del i Norge som har den og den har fått masse skryt blant annet i norske Fidelity.
__________________ Lyd er relativt.
Atoll IN100 - Focal 1007 Beryllium - Jungson Moon Harbour
Music has charms to sooth even the savage beast...
|
| Til top |
|
| |