Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2026 | 15:40   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Ny CD spiller - max 5-6K (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
cybervision_
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 Juli 2005
Lokalitet: Norge
Status: Offline
Indlæg: 24
Sendt: 12 Marts 2006 kl. 23:27 | IP-adresse registreret  

Jeg har en Atoll IN100 og skal ha en rimelig CD spiller til å spille med den. Har sett med ut Cambridge 640C v.2 som en god kandidat. Noen som har noen meninger om matchingen, eller andre gode forslag i prisklassen 2-3-4 tusen?



__________________
Lyd er relativt.

Atoll IN100 - Focal 1007 Beryllium - Jungson Moon Harbour

Music has charms to sooth even the savage beast...
Til top Vis cybervision_'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af cybervision_
 
Raskolnikov
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 4606
Sendt: 12 Marts 2006 kl. 23:48 | IP-adresse registreret  

Jeg villle sige Classic No.1B
Anmeldt her på siden;
Koster 3.5 K lige nu.


__________________
Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
Til top Vis Raskolnikov's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Raskolnikov
 
cybervision_
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 Juli 2005
Lokalitet: Norge
Status: Offline
Indlæg: 24
Sendt: 15 Marts 2006 kl. 01:27 | IP-adresse registreret  

Hmm, hvor koster den 3.5K?

Andre kandidater jeg har sett på:
Arcam CD73
Rotel RCD02
Marantz 5001 (OSE)

Setter pris på andre forslag og gjerne erfaringer fra andre heldige Atoll eiere!



__________________
Lyd er relativt.

Atoll IN100 - Focal 1007 Beryllium - Jungson Moon Harbour

Music has charms to sooth even the savage beast...
Til top Vis cybervision_'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af cybervision_
 
Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3139
Sendt: 15 Marts 2006 kl. 09:14 | IP-adresse registreret  

Siden den nu bliver hypet så meget ville det være dumt ikke lige at ligge øre til en Rega Apollo.

__________________
Jesper Juul
Til top Vis Jesper Juul's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper Juul
 
TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4163
Sendt: 15 Marts 2006 kl. 09:20 | IP-adresse registreret  

cybervision_ skrev:

Jeg har en Atoll IN100 og skal ha en rimelig CD spiller til å spille med den. Har sett med ut Cambridge 640C v.2 som en god kandidat. Noen som har noen meninger om matchingen, eller andre gode forslag i prisklassen 2-3-4 tusen?

Billig-markedets mest oversete afspiller, og en god gammel slider (sikkert derfor den er overset, nye modeller er mere "interessante"): Yamaha CDX 596.



__________________
Mvh. TC
www.tapeconnection.dk

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted
 
becker
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Oktober 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 710
Sendt: 15 Marts 2006 kl. 10:09 | IP-adresse registreret  

Jeg er også ret begejstret for Arcem CD73. Den går man i hvertfald ikke galt i byen af, og jeg vil klart anbefale at give den et lyt.

Men ret skal være ret - jeg kender ikke mange afpillere i det prisleje.

 



__________________
Mvh. Becker
Til top Vis becker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af becker
 
Raskolnikov
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 4606
Sendt: 15 Marts 2006 kl. 10:24 | IP-adresse registreret  

cybervision_ skrev:

Hmm, hvor koster den 3.5K?

Andre kandidater jeg har sett på:
Arcam CD73
Rotel RCD02
Marantz 5001 (OSE)

Setter pris på andre forslag og gjerne erfaringer fra andre heldige Atoll eiere!


http://www.ardency.adr.dk/integrated_amplifiers.htm


__________________
Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
Til top Vis Raskolnikov's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Raskolnikov
 
cybervision_
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 Juli 2005
Lokalitet: Norge
Status: Offline
Indlæg: 24
Sendt: 15 Marts 2006 kl. 14:07 | IP-adresse registreret  

Jeg har vurdert Regaen, men i og med at Atollen heller litt mot det varme, og Regaen vel og er litt dempet så lurer jeg på om komboen kan bli litt for rolig for meg.

Noen Atoll eiere som har hørt både CD50 og 100 som kan si litt om forskjellene?

Jeg las om en CD spiller som heter Jungson Moon Harbour, noen som kjenner den, så veldig spennende ut. Kina-import da...
http://nysound.com/exec/servlet/CategoryServlet?action=produ ctdetail&itemID=jus-2130-01004



__________________
Lyd er relativt.

Atoll IN100 - Focal 1007 Beryllium - Jungson Moon Harbour

Music has charms to sooth even the savage beast...
Til top Vis cybervision_'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af cybervision_
 
cybervision_
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 Juli 2005
Lokalitet: Norge
Status: Offline
Indlæg: 24
Sendt: 27 Marts 2006 kl. 16:14 | IP-adresse registreret  

Nobody?



__________________
Lyd er relativt.

Atoll IN100 - Focal 1007 Beryllium - Jungson Moon Harbour

Music has charms to sooth even the savage beast...
Til top Vis cybervision_'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af cybervision_
 
witzel
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 5619
Sendt: 27 Marts 2006 kl. 16:29 | IP-adresse registreret  

jeg har ikke hørt den jungson, men i dk er det bla AudioCompagniet der sælger dem.

www.audiocompagniet.dk
Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel
 
cybervision_
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 Juli 2005
Lokalitet: Norge
Status: Offline
Indlæg: 24
Sendt: 04 April 2006 kl. 00:18 | IP-adresse registreret  

Er en del i Norge som har den og den har fått masse skryt blant annet i norske Fidelity.

__________________
Lyd er relativt.

Atoll IN100 - Focal 1007 Beryllium - Jungson Moon Harbour

Music has charms to sooth even the savage beast...
Til top Vis cybervision_'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af cybervision_
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes