| Sendt: 15 Marts 2006 kl. 10:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej...
Jeg har erhvervet mig en Benchmark Dac.1 Den křre sammen med min
Elektrocompaniet Emc.1Up Mk.ll (Transport)...Jeg bruger digitalt Xlr-Xlr , 110
ohm (aes/ebu) med et Transparent Reference kabel og Nordost Valhalla Xlr til min Forstćrker Accuphase e-407.
Der er basis for god lyd og det er der som sagt har Dac.1 kun spillet 14 timer , status pt er
Flotte stemmer , god adskillelse af instrumenter , meget klar og ufarvet lyd men......Bunden og toppen er ikke helt pĺ plads endnu men det er forventet...
Jeg regner med mindst 100 timers spilletid fřr lyden ligner noget endeligt...
Her til sidst kan jeg sige , at jeg var meget spćndt fřr den blev sat til
i forholdet til lyden fra ren Elektrocompaniet.........som ikke er dĺrlig.
Vi mĺ se om dac'en bliver i mit setup eller om den ryger ud...intet er afgjort.
Nu har dyret spillet i ca.33timer og det er ikke blevet dårligere...
Den er nådesløs ved dårligt kildemateriale og den pynter ikke på noget , top og bund
mangler stadig lidt for at være helt på niveau med ren Elektrocompaniet.
Alt i alt en god oplevelse , hvor især rum og stemmer allerede høre til det bedste jeg
har hørt.
|