Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2026 | 16:24   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Benchmark Dac.1 ved 33 timers Spilletid. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
kuno
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Februar 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 152
Sendt: 15 Marts 2006 kl. 10:50 | IP-adresse registreret  

Hej...

Jeg har erhvervet mig en Benchmark Dac.1SmileDen křre sammen  med min

Elektrocompaniet Emc.1Up Mk.ll (Transport)...Jeg bruger digitalt Xlr-Xlr , 110

ohm (aes/ebu) med et Transparent  Reference  kabel og Nordost Valhalla Xlr til min Forstćrker Accuphase e-407.

Der er basis for god lyd og det er derBig smilesom sagt har Dac.1 kun spillet 14 timer , status pt er

Flotte stemmer , god adskillelse af instrumenter , meget klar og ufarvet lydClapmen......Bunden og toppen er ikke helt pĺ plads endnuCrymen det er forventet...

Jeg regner med mindst 100 timers spilletid fřr lyden ligner noget endeligt...

Her til sidst kan jeg sige ,  at jeg var meget spćndt fřr den blev sat til

i forholdet til lyden fra ren Elektrocompaniet.........som ikke er dĺrlig.

Vi mĺ se om dac'en bliver i mit setup eller om den ryger ud...intet er afgjort.

Nu har dyret spillet i ca.33timer og det er ikke blevet dårligere...

Den er nådesløs ved dårligt kildemateriale og den pynter ikke på noget , top og bund 

mangler stadig lidt for at være helt på niveau med ren Elektrocompaniet.

Alt i alt en god oplevelse ,  hvor især rum og stemmer allerede høre til det bedste jeg 

har hørt.

 

 

 

 

Til top Vis kuno's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kuno
 
Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1593
Sendt: 15 Marts 2006 kl. 10:55 | IP-adresse registreret  

Kuno

Kan dit tastatur ikke skrive i normal størrelse og i ikke fed. Det bliver noget snask at kigge på når det hele er med fed skrift samt i den størrelse.
Du skal nok påregne mere end 100 timers spilletid, det meste elektronik skal spille omkring 300 timer før det er på endelig plads.

Så blev det mere læsbart Kuno-

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Til top Vis Toftdahl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toftdahl
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes