| Sendt: 15 Marts 2006 kl. 11:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej jeg har haft en Denon DVD-1400 i et år nu og er super glad for den.
Jeg købte den i sin tid for at jeg manglede en dvd-afspiller og en
afspiller til SACD, det må man siger at den klar til UG. Men jeg er
løbet ind i et dilemma, jeg har erhvervet mig nogle region 1 dvd'er for
lang tid siden og dem kan Denon'en ikke æde. Er der nogle der ved om
DVD-1400'eren kan gøres regionfri? Og måske om hvordan man gør det,
denon's egen hjemmeside er ikke til megen hjælp.
|