Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 00:21   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Cd afspiller kan ikke spille nogle skiver (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Mortensen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Marts 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 13
Sendt: 16 Marts 2006 kl. 21:51 | IP-adresse registreret  

Jeg har en Audio Analogue Paganini MK2

Den vil ikke spillen knægtens ny indkøbte børne cd og anden plade med stykket gynt

den vil godt en gang imellem spille gynt skiven med ikke altid, står bare og snerrer

jeg har bemærket tidligere, at den ikke var helt vild altid med at finde numre, men den har altid kommet i gang.

Afspileren er 2002 og har ikke spillet meget

Er der nogen ideer?

Er det bare de skiver der er dårlige i den, eller skal den renses

Skiverne spiller fint i bilen samt i dvd maskinen.

 

 



__________________
Audio Analogue puccini SE
Audio Analouge Belini tuner
Audio Analouge Paganini MK2
MIT2 Biwire Højtaler kabel
MIT MI-330 series two til CD
Kimber PBJ til Tuner & Kiss HD Rec
Mirage biopolar 1090i
Til top Vis Mortensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mortensen
 
MFalck
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Marts 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 6
Sendt: 18 Marts 2006 kl. 01:02 | IP-adresse registreret  

Mortensen skrev:

Jeg har en Audio Analogue Paganini MK2

Den vil ikke spillen knægtens ny indkøbte børne cd og anden plade med stykket gynt

den vil godt en gang imellem spille gynt skiven med ikke altid, står bare og snerrer

jeg har bemærket tidligere, at den ikke var helt vild altid med at finde numre, men den har altid kommet i gang.

Afspileren er 2002 og har ikke spillet meget

Er der nogen ideer?

Er det bare de skiver der er dårlige i den, eller skal den renses

Skiverne spiller fint i bilen samt i dvd maskinen.

 

 

 

Jeg kan også have problemer med min lidt ældre Kenwood dp7090. Den er ikke glad for at afspille cd'er med det nye anti-kopi system, der gør, at man ikke kan kan kopiere fra cden... Det sker dog en gang imellem, at jeg kan søge mig frem til et nr. og derved høre resten af pladen. Jeg tror måske, at de lidt ældre cd afspillere ikke har den teknologi der skal til for at afspille de nye cd'er med kopibeskyttelse.

Det er pain in the ass, og jeg synes personligt, at firmaet bag cd afspilleren bør hjælpe deres kunder og opgradere afspillerene, så msn kan spille de nye smarte plader....

 

 

Til top Vis MFalck's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MFalck
 
oz4rg
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 01 Maj 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 24
Sendt: 18 Marts 2006 kl. 08:46 | IP-adresse registreret  

Hvis det er kopispæringen der skaber problemet så bræd den uden kopispæringen.

Detter ER lovligt!!!

Til top Vis oz4rg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af oz4rg
 
m@dsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 December 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 718
Sendt: 18 Marts 2006 kl. 09:24 | IP-adresse registreret  

Det kan også være der er et lille støvkorn på linsen, prøv om du kan komme til den med en REN vatpind, det hjalp på min Rotel.

m@dsen



__________________
Øvelse gør ikke kun mester, det giver også viden!
Sandheden er der ude, man skal bare lede!
Til top Vis m@dsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af m@dsen
 
Bradman
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Juli 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1091
Sendt: 18 Marts 2006 kl. 13:04 | IP-adresse registreret  

Det lyder en rensning af optisk og evt. servo-skinnerne skal smøres? Jeg kender ikke afspilleren, men det sker hver andet tredje år jeg renser min egen....den skal nok brok sig når det er på tide!

__________________
NSR/Gianelli - two stroke retro
Til top Vis Bradman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bradman
 
Mortensen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Marts 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 13
Sendt: 18 Marts 2006 kl. 15:13 | IP-adresse registreret  

Der står ikke noget om de er kopi sikrede skiverne

OG det er børne musik bla. så det undrer mig hvis det var det.

Hvordan renser du og smør du servo på din afspiller Bradford

Det er jo et drev der er i min maskine så det er ikke nok at åbne låget drevet skal jo splittes.

Jeg ved fra min pc´s drev, der var det ikke lige at komme til dens pickup/drev

 

 



__________________
Audio Analogue puccini SE
Audio Analouge Belini tuner
Audio Analouge Paganini MK2
MIT2 Biwire Højtaler kabel
MIT MI-330 series two til CD
Kimber PBJ til Tuner & Kiss HD Rec
Mirage biopolar 1090i
Til top Vis Mortensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mortensen
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes