Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 08:13   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Lyngdorf SDA2175 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Cajun
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Marts 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 30
Sendt: 17 Marts 2006 kl. 15:41 | IP-adresse registreret  

Nogen der hareller har hørt denne forstærker, hvad er dens karakteristika og vil den fungere sammen med et par Infinity 400, jeg vil gerne ha en varm nuanceret,stor og flot lyd , ikke noget hæsblæsende

mvh cajun

Til top Vis Cajun's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Cajun
 
finn52
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 April 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1380
Sendt: 17 Marts 2006 kl. 19:03 | IP-adresse registreret  

Jeg lånte et eksemplar af den lokale HiFi-klub, i 14 dage, og har kun godt at sige om lyden fra den.

Det var noget af en overgang, fra mine rør-slæder, men da tilvænningen endelig lykkedes, var jeg fuldt tilfreds. Den er utroligt dynamisk, med en superkontrolleret basgengivelse og et fast punktformigt perspektiv. Hvis jeg skal kritisere noget, må det være diskantgengivelsen. Diskaten er meget anderledes end det jeg har vænnet mig til, uden dog at kalde den dårlig, bare meget anderledes.

Du skal være opmærksom på, at lyden fra et ikke-tilspillet eksemplar, er meget langt fra det endelige resultat. Brug en uges tid på tilspilning.

Til top Vis finn52's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af finn52
 
Cajun
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Marts 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 30
Sendt: 17 Marts 2006 kl. 19:16 | IP-adresse registreret  

okay og tak , tror jeg vil prøve at låne en med hjem, tror du pengene er givet godt ud ved at købe SDAI2175eren
Til top Vis Cajun's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Cajun
 
finn52
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 April 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1380
Sendt: 17 Marts 2006 kl. 19:31 | IP-adresse registreret  

Cajun skrev:
okay og tak , tror jeg vil prøve at låne en med hjem, tror du pengene er givet godt ud ved at købe SDAI2175eren

Ja, jeg mener absolut pengene er givet godt ud.

Jeg vil gerne høre, hvad du synes om lyden, når du har lyttet et stykke tid.

Til top Vis finn52's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af finn52
 
Cajun
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Marts 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 30
Sendt: 17 Marts 2006 kl. 19:53 | IP-adresse registreret  

Hej Finn. Da jeg i forvejen kører med en integreret Yamaha AX870, og derfor skal ha en pre til Lyngdorfen, tror du så det ville være bedre at købe den integrerede Lyngdorf SDA I 2175 (merprisca 3000.-)eller ka jeg få en bedre pre for de penge,

Til top Vis Cajun's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Cajun
 
finn52
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 April 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1380
Sendt: 17 Marts 2006 kl. 20:03 | IP-adresse registreret  

Undskyld misforståelsen. Jeg har hele tiden talt om den integrerede. Mine bemærkninger gælder den. OG, du har ret: Man får ikke meget pre- for 3000kr.
Til top Vis finn52's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af finn52
 
Cajun
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Marts 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 30
Sendt: 17 Marts 2006 kl. 20:16 | IP-adresse registreret  

Må hellere få den prøve, men ka ikke melde tilbage til dig før om ca 3uger da jeg skal på arbejde i Norge, ved du forøvrigt noget om en Holfi 8E.E integreret jeg ka kun finde en pre amp  der hedder sådan men ham der vil sælge hævder den hedder 8E.E, han vil ha 6000 er det rimelig den er fra 2004
Til top Vis Cajun's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Cajun
 
finn52
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 April 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1380
Sendt: 17 Marts 2006 kl. 20:27 | IP-adresse registreret  

Kender kun Holfis integrerede 8´er. Men du har da ret, 8E.E er en forforstærker.

Generelt synes jeg godt om Holfi-lyd, dog tror jeg du får betydeligt mere dynamik i Lyngdorfen.

Til top Vis finn52's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af finn52
 
Cajun
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Marts 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 30
Sendt: 17 Marts 2006 kl. 20:33 | IP-adresse registreret  

Ved du om HIFI er billigt i Norge

Det sku da så være det eneste der er billigt deroppe

Til top Vis Cajun's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Cajun
 
slowon
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 08 November 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 669
Sendt: 17 Marts 2006 kl. 20:39 | IP-adresse registreret  

"Det sku da så være det eneste der er billigt deroppe"

du kan jo tage en masse øl med og sælge dem

mvh/slowon

Til top Vis slowon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af slowon
 
finn52
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 April 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1380
Sendt: 17 Marts 2006 kl. 20:52 | IP-adresse registreret  

Jeg tror det eneste, der er billigt i Norge, er koklokker og myseost, desværre.

Jeg læser indimellem det norske Audio, og her er priserne altid højere i end i Danmark.

Til top Vis finn52's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af finn52
 
Cajun
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Marts 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 30
Sendt: 17 Marts 2006 kl. 20:58 | IP-adresse registreret  

Slowon ku da ikke finde på at sælge mine øl
Til top Vis Cajun's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Cajun
 
m@dsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 December 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 718
Sendt: 17 Marts 2006 kl. 22:04 | IP-adresse registreret  

Cajun skrev:
Slowon ku da ikke finde på at sælge mine øl

Det er nemlig rigtig, øl skal ikke sælges, det skal nyyyyyydes

m@dsen



__________________
Øvelse gør ikke kun mester, det giver også viden!
Sandheden er der ude, man skal bare lede!
Til top Vis m@dsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af m@dsen
 
Cajun
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Marts 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 30
Sendt: 17 Marts 2006 kl. 22:55 | IP-adresse registreret  

m@dsen konen og svigermor ka vi snakke om, men øllet blir sgu her
Til top Vis Cajun's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Cajun
 
slowon
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 08 November 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 669
Sendt: 17 Marts 2006 kl. 23:09 | IP-adresse registreret  

"ku da ikke finde på at sælge mine øl"

hehe - du kan da bare tage dobbelt så mange med som du selv skal bruge - det skulle sikre dig økonomisk langt frem i tiden

mvh/slowon

Til top Vis slowon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af slowon
 
greve
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Februar 2006
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 281
Sendt: 21 April 2006 kl. 15:49 | IP-adresse registreret  

Cajun skrev:
Må hellere få den prøve, men ka ikke melde tilbage til dig før om ca 3uger da jeg skal på arbejde i Norge


Nu er der gået et stykke over 3 uger - må vi så høre...



__________________
greve's bio-i-stuen
Til top Vis greve's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af greve Besøg greve's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes