| Sendt: 17 Marts 2006 kl. 17:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Øh, for det første,så er B&W engelske højttalere. Mange kan ikke lide deres diskant (alu), men med "D" modellerne er den vist i vinkel. Øvrige modeller skal ikke matches med lyst klingende udstyr, ala nogle af Denons modeller.
Den primære forskel mellem Denon og Marantz er, at sidstnævnte (generelt) har en mere "varm og ørevenlig" lyd, dog uden at miste detaljer.
Denon har dog med AE-serien tilnærmet sig den venlige lyd. Andre Denon produkter skal man ikke matche med for lyst klingende udstyr. I øvrigt er Marantz blevet opkøbt af Nippon Columbia, der tilfældigvis også ejer Denon....
mvh
|