| Sendt: 08 April 2006 kl. 17:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg prøvelyttede Lyngdorf TDA2200 med CD1 i går og jeg faldt næsten af stolen. Virkelig imponerende. Jeg har dog et spørgsmål til TDA2200AD, som jeg håber en her på forummet kan besvare. Når man har versionen med A/D-kortet kan en af de analoge indgange så benyttes som "HT Direct" (eller "AV Bypass" - kært barn har mange navne...), dvs. hvor niveauet for denne udgang kan sættes fast, så hver gang denne indgang vælges har forstærkeren samme gain? (bemærk, dette er IKKE det samme som den relative niveaujustering af de enkelte indgange, som jeg har læst at TDA2200 kan klare). Jeg skal bruge dette til integration med en surround processor, hvor mine 2 front pre-out så skal gå til denne indgang på Lyngdorf'en. Det er en almindelig funktion på nogle engelske forstærkere, f.eks. ARCAM og Musical Fidelity, og det er ganske nyttigt fordi man så kan holde stereo adskilt fra surround uden at benytte højttaler-omskifterbokse. Hvis TDA2200AD kan dette, så er jeg tæt på at blive knap 30.000 kroner fattigere...
__________________ greve's bio-i-stuen
|