| Forfatter |
|
Pihl Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 977
|
| Sendt: 19 Maj 2006 kl. 08:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej jeg har en gammel og uforløst kærlighed til de oprindelige Proceed "CD terninger" (har aldrig ejet en) men er de noget værd i dag? evt. som drev? kom nu med jeres erfaringer, jeg har brug for dem inden jeg prøver at anskaffe mig et eksemplar __________________ Hilsen Pihl
|
| Til top |
|
| |
finn52 Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1380
|
| Sendt: 19 Maj 2006 kl. 14:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kender ikke "terningen", men generationen efter. Jeg kan ikke huske numrene, men de er alm. breede og højde. Jeg havde løbeværk og kombineret converter / forforstærker, og har stadigvæk fortrudt salg af dette grej. Fremragende lyd (AT&T-forbindelse) og super pålideligt.
|
| Til top |
|
| |
Bryde Forum Bruger

Bruger siden: 06 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 396
|
| Sendt: 19 Maj 2006 kl. 15:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg har haft en Proceed PCDII , designet kan diskuteres . Fronten i plast og
"viskelæder"-knapperne var vel mere specielt end kønt . Indmaden derimod
var toppen dengang , specielt løbeværket i trykstøbt alu. var superstabilt og den læste og
spillede alt . Jeg savner den allerede ved at skrive dette .
Mvh Bryde
|
| Til top |
|
| |
Dr. Lyd Lukket konto

Abitz Audio. Lukket efter eget ønske.
Bruger siden: 15 Januar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 905
|
| Sendt: 19 Maj 2006 kl. 17:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan stadig spille musik og temmelig godt endda. Den står ikke tilbage for ret meget.
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 20 Maj 2006 kl. 08:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som Dr. Lyd skriver, så kan de sagtens være med idag, og med de priser de efterhånden er nede i, så er der næsten ikke andet at gøre end at prøve sådan en fætter.
En PCD er grim, men der er alligevel et eller andet lir over den, nok fordi den er så grim.... __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Buch Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juni 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 546
|
| Sendt: 20 Maj 2006 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg spiller på et sæt PDT2/PDP2 og syntes at det lyder fint. De er nok mere sjældne end kønne, men de er godt og solidt bygget og fungerer meget pålideligt. Som en sidebemærkning kan det nævnes at drevet næsten lyder som en bildør der bliver smækket, når skuffen lukker. Sættet har fulgt mig i nogle år gennem adskillige opgraderinger i anlægget, uden at jeg fornemmer at det er svageste led endnu. Ind imellem kunne jeg dog godt savne noget af den klarhed som man får fra mere moderne DACs; f.eks. Benchmark DAC1. Sættet har desuden et utal af ind-og udgange som er ganske anvendelige når man, som jeg, eksperimenterer meget med kabler. Så til den pris som det sælges til idag - vel omkring de 6000.- kan jeg kun anbefale at give det et lyt. __________________ hilsen Buch
Mit anlæg
|
| Til top |
|
| |
Pihl Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 977
|
| Sendt: 20 Maj 2006 kl. 20:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
tak for info  men den jeg havde set på, i KT-radio, viste sig ikke at fungerer  noget med drevet, øv øv __________________ Hilsen Pihl
|
| Til top |
|
| |