Bruger siden: 27 Juni 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 546
Sendt: 18 Juli 2006 kl. 10:17 | IP-adresse registreret
micma18 skrev:
Tror ikke der findes nogen egentlig standard for sådan et kabel
Hvad lægger du til grund for din formodning? I2S bussen anvendes af flere producenter til forbindelse mellem drev og konverter. Der findes så vidt jeg kan Google mig til flere kabelleverandører der producere eller har produceret I2S forbindelseskabler. Så en eller anden form for enighed om udformningen af disse kabler har man nu nok opnået.
jeg tror bestemt at AA´s eget kabel er et standard, men nok ikke et tilfældigt et af slagsen! men om de andre er bedre kan jeg ikke sige noget om. Jeg håber at få et AA kabel til test i denne uge, så jeg kan se om det her I2S er noget hit!
Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3396
Sendt: 22 August 2006 kl. 10:52 | IP-adresse registreret
Nå nu har jeg leget med både det nye og det gamle AA I2S kabel. Der er forskel på disse, endda en del forskel. Jeg mener ikke den nye model på nogen måder bør bruges til lyd. Det er grumset og udynamisk. Den gamle type derimod er bestemt ikke dum, den har nogle helt basale ting som er i orden.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum