Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 14:16   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Cd-afspiller - ny eller brugt (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Hansemand
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 September 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Sendt: 25 August 2006 kl. 11:05 | IP-adresse registreret  

Hej. Jeg har lige et lille spørgsmål. Jeg har en Primare I20 forstærker som jeg overvejer at købe en ny cd-afspiller til. Mine overvejelser går nu på om det bedst kan betale sig at købe en brugt Primare D20 til 4-5K eller at købe en ny afspiller i samme prisklasse f.eks. Atoll eller Classic. På den ene side ville det jo være super når modellerne passer sammen, men samtidigt er D20 en maskine med et par år på bagen, så jeg ved ikke om man mister noget...
Til top Vis Hansemand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hansemand

Raincoat
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 November 2005
Lokalitet: København
Sendt: 25 August 2006 kl. 11:26 | IP-adresse registreret  

Det er i høj grad en smags sag. D20 synes jeg er udmærket, men den har da helt klart også nogle begrænsninger, så jeg mener det kommer meget an på hvilke kvaliteter man sætter pris på. Alderen er for mig at se ikke noget problem, bortset fra slid.

Jeg vil nok gå efter D20, men da jeg ikke har hørt de andre, skal du ikke lægge så meget vægt på mit udsagn.

Det er sjovt for D20 er nok det man ville kalde en "musik" spille. De nye primera ting er mere analytiske. D20 svagheder er at den godt kan rode lidt ide hvis det er kompleks musik, tilgængæld er den yderst inspirerende på noget musik. Mellem tonen er glimrende.

Hvis du tænker på udseendet, ser det unægteligt godt ud med D20 til I20.

Til top Vis Raincoat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Raincoat Besøg Raincoat's Websted

preben1234
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2006
Lokalitet: København
Sendt: 25 August 2006 kl. 12:05 | IP-adresse registreret  

Hejsa.... kan klart anbefale primares produkter, selvom de har nogel år på bagen, er det stadig kanon komponenter der er brugt.......

mvh jakob

Salg eller opfordring til salg via forum er IKKE tillladt. Der henvises istedet til www.hifi4all.dk/ksb

Indlæg rettet af Administrator.

Dynaudio focus 140
PS3
Taralabs helix
Straightwire rhapsody S
Til top Vis preben1234's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af preben1234

MGPProjectS
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 November 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 25 August 2006 kl. 12:57 | IP-adresse registreret  

Jeg synes ofte, at brugt giver mest value-for-money. Eneste problem med især CD-afspillere er, at mekanikken bliver slidt med tiden, og så kan det hurtigt koste penge...

www.MGP-ProjectS.com | High End for mindre end 50k.
Til top Vis MGPProjectS's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MGPProjectS Besøg MGPProjectS's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes