Forfatter |
|
Stang Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 45
|
Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 22:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hola
Har netop i dag fået fingre i denne fortræffelige spille. Kommer hjem fra sæger med dyret, smider støm på og åbner og lukker skuffen for at høre det lidt lækre klunk . Så sker der sgu det mærkværdige at efter en 3-4 sec åbner skuffen igen? WTF tænker jeg prøver et par gange med samme resultat. I med en skive og skuffen kommer stadig ud. Slukker for den, tænder igen skuffen BLIR inde!?!?! Meget underligt. Den har så gjort det en del gange enten med en 3-4 gange hvor den åbner eller bare 1 enkelt. Ligegyldigt om der er skive i eller ej. Har talt med sælger som er en rar mand som ikke gider lægge navn til sådan en gang bras og tilbød at tage den retur. Problemet er jo bare at den spiller jo perfekt og jeg meget gerne vil beholde den, men ikke hvis der venter et monster service lige ude i fremtiden. Og gider egenligt hverken spilde penge på enten nyt drev eller laser som vel koster spidsen af en jumbojet
Nogen som har en idé om hvad der er galt med spillen?
Mvh Jesper
|
Til top |
|
|
stiv Forum Bruger

Bruger siden: 09 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1062
|
Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 22:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Stang, det kan jo være en kortvarig periodisk fejl på grund af f.eks temperatursving fra stuetemperatur til transporttemp. Det har jeg oplevet med computere og anden elektronik, så forhåbentlig spiller den nu
__________________ My amplifier is a "a cap-cooker"
|
Til top |
|
|
Stang Forum Bruger

|
Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 22:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er det så ikke, for den gør det stadig og NU er den sgi lun 
Mvh Jesper
|
Til top |
|
|
The Dude Forum Bruger

Bruger siden: 31 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 443
|
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 09:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Eject switch eller microswitch der detektere skuffe "status" hænger, alternativt har sidst nævnte switch mekanisk flyttet sig en ganske lille smule, men nok til at skabe problemmer.
Det kan også være en lodning på display/kontrol printet som er dårlig ...,
Sony bruger som regel en mindre god kvalitet af print på det punkt,
det resultere i et front monteret print der flexer når man betjener sin spille med en smule skødesløs elegance hvor der samtidigt er en vis kraft bag ...bonk! spil for *****
|
Til top |
|
|
Stang Forum Bruger

|
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 13:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa Dude.
Hvad er konklusionen på det så? Det lyder jo ikke som om den er ved at sprænge i luften Eller som om det er en svinedyr rep? Vil lige sparke ind at det IKKE er hver gang skuffen går op og i, plus der er en snurrende lyd når den åbner igen!?!?
Er rådet så at jeg skal lade "svinet" gå retur til sælger som så kan få udbredret det, eller kan man leve med det?
Mvh Jesper
|
Til top |
|
|
Stang Forum Bruger

|
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 13:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lidt mere info.
Har haft låget af svinet. Men det blir man jo ikke skide meget klogere af. Men den lidt skrurrende/snurrende lyd vil jeg mene er når pucken går op og ned.
Yderligere kan jeg se at når skuffen går ud igen er der et stykke metal i venstre side af drevet som ikke når helt ind på plads!?!?!? .
Er det noget crap eller what to do?
Mvh Jesper
|
Til top |
|
|
DonDex Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2
|
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 15:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ved du hvad??
Tag alle kabler ud gå ud på din altan og drop den hårdt ned i asfalten. Herefter virker den med statsgaranti!! Hvis ikke skal du returnere den og købe dig et sæt Logitech computerhøjtalere og en Ipod.
Mvh Svoge
|
Til top |
|
|
The Dude Forum Bruger

Bruger siden: 31 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 443
|
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 17:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stang
..det er svært at sige hvad der er den nøjagtige årsag, når jeg ikke har spillen foran mig.
Måske skulle du benytte dig af sælgers tilbud om at tag den tilbage ..., beklager at jeg ikke kan komme nærmere ind på en løsning
|
Til top |
|
|
Stang Forum Bruger

|
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 22:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lidt nyt i sagen.
Min kammerat dukkede op. Godt nok 15 år siden han var radiomek. Men han fik skruet lidt på et par af de switche og skuffen har gjort som den skulle siden. Så håber bare det var lidt justering som skulle til. Må se de næste par dage!
Mvh Jesper
Og dig svoge dit tonedøve apperat
|
Til top |
|
|