| Forfatter |
|
Wolfie Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juni 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 41
|
| Sendt: 05 November 2006 kl. 18:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er kommet i den uheldige situation at min cd-afspiller, Advance Acoustics MCD - 203, ikke altid gider at afspille cd'er. Det er et par få cd'er det gælder for, og når man smider cd'en i og afspilleren loader, kommer der en mystisk larm. Når så den skal afspille, går det gerne fint i lidt tid, og så ligepludselig går den helt i stå.
Hvad kan jeg gøre? Jeg er temmelig frustreret
Og forresten er jeg fuldstændig sikker på at det ikke har noget at gøre med ridser, fedtede fingre osv.
|
| Til top |
|
| |
Stanley Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3344
|
| Sendt: 05 November 2006 kl. 19:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der noget fælles for de cd´er du ikke kan afspille? Jeg tænker på ekstra lang spilletid, en bestemt type kopisikring, videospor eller andet " uden for norm ". Er der tale om cd`er du før har kunnet afspille på maskinen ?
|
| Til top |
|
| |
Andreas KBH Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 469
|
| Sendt: 05 November 2006 kl. 19:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har selv samme afspiller, og den har aldrig haft nogle problemer med at læse/afspille  men bliver da lidt bekymret... __________________ Venligst Andreas
Back home in a cold country...
|
| Til top |
|
| |
Wolfie Forum Bruger

|
| Sendt: 05 November 2006 kl. 19:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stanley skrev:
| Er der noget fælles for de cd´er du ikke kan afspille? Jeg tænker på ekstra lang spilletid, en bestemt type kopisikring, videospor eller andet " uden for norm ". Er der tale om cd`er du før har kunnet afspille på maskinen ? |
|
|
De har aldrig kunnet afspilles på afspilleren. Hmm, det eneste de muligvis har til fælles er at de sidder lidt løst i deres covers. Det underlige er at afspilleren sagtens kan spille meget ridsede cd'er, som min gamle afspiller ikke kunne. Men min gamle kunne så godt afspille dem jeg nu har problemer med.
|
| Til top |
|
| |
Andreas KBH Forum Bruger

|
| Sendt: 05 November 2006 kl. 19:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vil lige tilføje at et par af mine cd'er er lidt skæve (selv ny indkøbte) de brummer en del i drevet, men spiller fint. Har dog valgt at brænde kopi'er af dem og kopi'erne er der intet i vejen med. __________________ Venligst Andreas
|
| Til top |
|
| |
Wolfie Forum Bruger

|
| Sendt: 05 November 2006 kl. 19:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Andreas KBH skrev:
Har selv samme afspiller, og den har aldrig haft nogle problemer med at læse/afspille men bliver da lidt bekymret... |
|
|
Min er ret ny (cirka 2 måneder), så det ville være mystisk hvis der kunne have sket noget med den i den korte periode. Måske har du bare været heldig indtilvidere, måske er der intet galt med din, who knows? 
|
| Til top |
|
| |
Wolfie Forum Bruger

|
| Sendt: 05 November 2006 kl. 19:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Andreas KBH skrev:
|
Vil lige tilføje at et par af mine cd'er er lidt skæve (selv ny indkøbte) de brummer en del i drevet, men spiller fint. Har dog valgt at brænde kopi'er af dem og kopi'erne er der intet i vejen med.
|
|
|
Ja det er det der brummeri. Her er det bare så kraftigt at man ikke kan afspille.
|
| Til top |
|
| |
Stanley Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3344
|
| Sendt: 05 November 2006 kl. 20:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis den kun er 2 måneder gammel syntes jeg da du skal få den efterset mens der er garanti på. Du skal så sende de cd`er med du har problemer med. Det er ikke sikkert at der kan gøres noget ved det hvis det er cd`erne der på en eller anden måde afviger fra normen, men det er da rart nok at få klar besked. Hvis teknikeren får den på bordet og skilt ad, kan han nemmere se hvad der sker. Der kan desværre være meget stor forskel på cd`er.
|
| Til top |
|
| |
Andreas KBH Forum Bruger

|
| Sendt: 06 November 2006 kl. 17:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wolfie skrev:
Andreas KBH skrev:
|
Vil lige tilføje at et par af mine cd'er er lidt skæve (selv ny indkøbte) de brummer en del i drevet, men spiller fint. Har dog valgt at brænde kopi'er af dem og kopi'erne er der intet i vejen med.
|
|
|
Ja det er det der brummeri. Her er det bare så kraftigt at man ikke kan afspille.
|
|
|
Jeg tror desværre at selve drevet er lidt for spinkelt, og derfor ikke låser godt nok fast på skiven(cd), men håber bare det er en fejl i din.
Har selv fået byttet min da powerknappen ikke virkede 100% og selve kabinettet var lidt skævt. Den første jeg havde var nummereret under 100 i serienr. og nuværende er over 500, dette kan sagten gøre en forskel  __________________ Venligst Andreas
|
| Til top |
|
| |