| Sendt: 29 November 2006 kl. 18:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har har en sd transporter som bliver brugt som ren transport dvs jeg har ingen erfaringer med den indbygget dac
Den erstatter en lyngdorf cd-1
Ud over at den simpelthent lyder bedre så har den en evne til at lade en høre DYBT ind i optagelsen alle de små detaljer i de nedre frequencer bliver
bragt til overfladen
noget andet er at i stedet for at har en stemme i midten af lydbilled der dominere totalt (men kan virke imponerende ) så er stemmen mere inde sammen
med bandet
Noget som jeg sætter stor pris på da min forstærker spiller meget åbent i forvejen
Ud over det så er lyden fuldstændig sammenhængende intet kornet el digitalt over sig det lyder bare perfect det er nok det BIT perfecte signal den
levere til forstærkeren
Med hensyn til sb3eren så lad vær at prøve at sammenligne
For det første så er selve designer af printed af transporteren i en helt anden klasse hele opbygningen er designet til at lyde så godt som muligt
hvorimod sb3eren er lavet fordi den er smart men så tilfældigvis lyder p***e godt til prisen
Det er teknologien som går den overlegen i forhold til alt andet fordi den ikke bliver nød til at afspille cden i realtime
Det der med bit perfect ryger også lige ud af vinduet når man intrudisere støj til signalet i en ikke kompromiløs opbygning som i sb3
Jeg vil godt ligge mit hoved på blokken og sige at min transporter som så også er blevet yderligt modded vil lyde bedre alt andet på marked
mvh __________________ Linn sonus faber og andet godt
|