| Forfatter |
|
korsgaard Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1
|
| Sendt: 26 Januar 2007 kl. 11:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Jeg er ejer af ovennævnte cd afspiller og har et problem med den. Problemet er at musikken nogle gange begynder at 'flakke rundt' eller køre i samme spor. Det startede for nogle år siden hvor jeg prøvede at erstatte fjederen som holder klappen på plads over cd'en (en indvendig del) med en elastik og den fungerede et par år. Problemet er igen opstået, typisk ved de sidste numre. Jeg har prøvet at rense laseren.
Cd afspilleren har ikke været billig. Hvad er der galt og hvem kan lave den slags og har reservedele. Er det en mekanisk fejl?
Med venlig hilsen
Korsgaard
|
| Til top |
|
| |
Bradman Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1091
|
| Sendt: 26 Januar 2007 kl. 12:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er drevet i Marantz CDeren som regel fra Philips. Min oplevelse er at de ikke suger alt ud af skiven, men forholdsvis let kan reg. fejl på pladen som den ikke korrigerer for. Det er formodentlig en svingsarmslaser, og jeg vil tro det slet ikke kan skaffes mere? Ellers bør rensning ske med en vatpind og propylalkohol. Så vidt jeg ved kan der ikke gøres mere.......det skulle da lige være mere spænding på laseren, men det er blot et gæt. Nogle plader vil givetvis gøre mere besvær end andre. Det kunne også være på tide at kigge efter en anden.
Mvh __________________ NSR/Gianelli - two stroke retro
|
| Til top |
|
| |
Jan M Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 04 December 2006 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 27 Januar 2007 kl. 16:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Korsgaard,
Jeg har en Marantz cd72 i sort du kan købe for 250,- den eneste fejl spillen har, er at CD skuffen er def. - dvs. det lille plastic tandhjul som sidder under CD-skuffen er slidt op (du kunne evt. snuppe tandhjulet fra din spille), men man kan sagtens trække skuffen ud med hånden. Og den spiller stadig som en drøm, fjernbetj. brugsanvisning samt kvitering haves.
(P.S. den fremstår som NY)
med venlig hilsen
Jan M.
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 27 Januar 2007 kl. 17:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jan M skrev:
|
Hej Korsgaard,
Jeg har en Marantz cd72 i sort du kan købe for 250,- den eneste fejl spillen har, er at CD skuffen er def. - dvs. det lille plastic tandhjul som sidder under CD-skuffen er slidt op (du kunne evt. snuppe tandhjulet fra din spille), men man kan sagtens trække skuffen ud med hånden. Og den spiller stadig som en drøm, fjernbetj. brugsanvisning samt kvitering haves.
med venlig hilsen
Jan M.
|
|
|
Havde du overvejet at læse:
For debatforummet og chat gælder:
- at der ikke må formidles salg af produkter eller ydelser (privat såvel som kommercielt) - reklame og salg er ikke tilladt!
__________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
NADali Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 434
|
| Sendt: 27 Januar 2007 kl. 17:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jesper Juul skrev:
Jan M skrev:
|
Hej Korsgaard,
med venlig hilsen
Jan M.
|
|
|
- at der ikke må formidles salg af produkter eller ydelser (privat såvel som kommercielt) - reklame og salg er ikke tilladt!
|
|
|
Til Jesper
http://www.blivpolitibetjent.dk/site/uddannelsen/politiskole n/ 
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Januar 2007 kl. 21:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
NADali skrev:
Jesper Juul skrev:
Jan M skrev:
|
Hej Korsgaard,
med venlig hilsen
Jan M.
|
|
|
|
|
|
Til Jesper
http://www.blivpolitibetjent.dk/site/uddannelsen/politiskole n/ 
|
|
|
Meget muligt du har sat en smiley, men du synes det er helt ok at man så kan købe/sælge inde i forummet, det skal nok blive rigtigt overskueligt. Man kan jo bare sende en PB istedet for at svare i tråden. __________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
Jan M Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 04 December 2006 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 28 Januar 2007 kl. 00:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sorry Guy's,
Det kunne bare være en løsning på problemet.
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Januar 2007 kl. 11:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Højst sandsynligt, men hvorfor sender du ham ikke bare en PB istedet?
__________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |