| Sendt: 09 Maj 2007 kl. 18:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg bliver bare nødt til at dele min oplevelse med nogen, jeg modtog i lørdag Marantz SA7001 KI, og et helt nyt lyd univers er åbnet sig her hjemme. Jeg har før haft Denon 3910, som også kunne afspille SACD og CD i en god kvalitet. Det kan bare ikke sammenlignes med denne åbne og fyldige lyd som strømmer ud fra min nye afspiller.
KI modellen er den af Ken Ishiwata modificerede udgave (Der medfølger diplom på at denne enhed er testet i 48 timer, men hvad skal jeg bruge det til), det er et rigtigt lækkert produkt. Jeg kan bare sige prøv den for fanden. Lidt om afspiller og Ken på dette link
http://audioenz.co.nz/2006/marantz_sa7001ki.shtml
__________________ Onkyo TX-SR706, Sony 46W4500,.Jamo S606 HCS3
Min bio
|