| Sendt: 14 Maj 2007 kl. 14:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der medfølger jo nok en US strømforsyning (110-130V) og det bare sådan en stikdåse fætter..!? hvis du tager den med ned i en elektronik butik, så finder de en der kan køre på 230V, som vi har her hjemme, for en hundrede lap eller to..
Så hvidt jeg husker skal den bare have 12V.
Så du kan roligt købe den.
Peter __________________ INNOVATING not IMITATING
|