| Sendt: 22 August 2007 kl. 16:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har for ganske nylig fået installeret RoomPerfect i min TDA2200+ og er derfor i den syvende himmel. Efter at have været igennem TacT 2.2x rumkorreksionsproceduren utallige gange er det næsten ufatteligt, hvor enkelt det kan gøres nu. Og med så MEGET BEDRE RESULTAT. Jeg havde egentlig tænkt mig at komme med en længere beskrivelse af lyden, men fandt et review, som beskriver det samme, som jeg hører, på fantastisk vis.
Det er forbløffende, at der bliver talt og skrevet så lidt om denne fantastiske forstærker. Ja, den er dyr..men ikke dyrere end så meget andet topgrej. Til gengæld kan den tage lytteren med på en rejse i indre landskaber af uendelig skønhed. I en tid, hvor de fleste tilsyneladende hellere vil bruge pengene på så mange middelmådige gadgets samt dårlige TV-kanaler som muligt, er det ellers befriende med en musikformidler som i den grad går mod strømmen.
http://www.enjoythemusic.com/magazine/viewpoint/0807/nearfie ld17.htm
Er det kun os gamle syre-hoveder, som gider bruge tid og penge på ordentlig lyd? Hvis ja, så står det snart meget sløjt til med mulighederne for god musikgengivelse.
De bedste haj-hilsner  __________________ Beware the lollipop of mediocrity - one lick, and you suck forever..
|