| Forfatter |
|
virious Udelukket fra forum

Bruger siden: 17 Oktober 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1508
|
| Sendt: 02 Oktober 2007 kl. 09:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har fået tilbudt en Micromega Stage 3 Cd-spille til fornuftige penge. Er den noget værd? Og endnu vigtigere kan den spille musik? :D
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 04 Oktober 2007 kl. 03:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
virious skrev:
| Jeg har fået tilbudt en Micromega Stage 3 Cd-spille til fornuftige penge. Er den noget værd? Og endnu vigtigere kan den spille musik? :D |
|
|
Jeg husker den model som ganske "musikalsk", men det er efterhånden en gammel svend... Jeg mener også at kunne huske, at der var en del tekniske problemer med disse maskiner..??
Hvad anser du for en fornuftig pris i dette tilfælde?
Mvh.
Niels L.
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 04 Oktober 2007 kl. 03:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som Nilau skriver. Teknikske fejl på stribe. Var ved at købe en for nogle år siden. Sælger sagde den spillede fremragende, men at jeg godt kunne finde pengepungen frem. For de står af for et godt ord.
Hvad vil du evt. ofre? __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 04 Oktober 2007 kl. 08:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Argh okay... sælger har desuden lige meddelt mig, at der er en der kommer og kigger på den i dag. Han vil have 1400,- for svinet.
Jeg vil selvfølgelig helst udover alle de tekniske fejl, som der kunne være, så det bliver ikke den hehe
|
| Til top |
|
| |
Bradman Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1091
|
| Sendt: 04 Oktober 2007 kl. 08:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej...
Så vidt jeg kan huske, så var det en god maskine i 1990 eller deromkring. Også jeg har hørt om mange problemer, og dybest set ville jeg holde mig fra dem.
Der er også en del andet i 1400 kr. klassen. En brugt DAC koster ca. en tussen plus et drev...og selv en billig Marantz/philips med coax koster meget lidt. __________________ NSR/Gianelli - two stroke retro
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Oktober 2007 kl. 09:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bradman skrev:
| Hej...
Så vidt jeg kan huske, så var det en god maskine i 1990 eller deromkring. Også jeg har hørt om mange problemer, og dybest set ville jeg holde mig fra dem.
Der er også en del andet i 1400 kr. klassen. En brugt DAC koster ca. en tussen plus et drev...og selv en billig Marantz/philips med coax koster meget lidt. |
|
|
Ja, kan han få fat i en CD16 er han sq godt kørende Og jeg har fået den fixet, Bradman. Det var det ene gummibånd til motoren der var træt. Nu er den som ny igen.
Btw: havde du ikke en Little Bit på et tidspunkt, eller er den væk? __________________ Mvh Michael
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Oktober 2007 kl. 09:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
En anden god maskine kunne være en Arcam Alpha 5 +. De er stabile, lidt kedelige. Men kan moddes indeni. Enenste problem er et tandhjul som skal skiftes. Men ikke den store udgift. Burde ligge omking 5-800,- afh. stand. Den spiller godt:-) Og den har også coax.
__________________ Mvh Michael
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 04 Oktober 2007 kl. 09:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil se mit lidt mere om på brugtmarkedet så :)
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 04 Oktober 2007 kl. 10:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Havde en Micromega Logic i starten af 90'erne - den spillede helt fint. Husker den som dejligt engagerende... Playknappen var på fransk, så der stod "Marche" i stedet for play... meget charmerende.
Stage serien var den efterfølgende serie der kunne opgraderes fra Stage 1 til 2 eller 3 - De endte, i bedste LINN-stil med at blive ret bekostelige. kender ikke meget til Stage serien, men jeg vil umiddelbart mene er 1400,- er lidt i overkanten. Omvendt er det jo heller ikke en herregaard, og du får et apparat som ikke mange har... Måske var det værd at prøve?
__________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
vilmann Branchemedlem

Nerds
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2390
|
| Sendt: 05 Oktober 2007 kl. 00:02 | IP-adresse registreret