| Sendt: 22 Oktober 2007 kl. 15:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej, Så er der ikke mere lyd i stuen :-( Forsærkeren siger ikke en "lyd" og et besøg hos HIFI klubben fortæller mig at det er DSP-boardet der er stået af - en rep til 3.500kr...... Det synes jeg jo ikke er det værd - så mit spørgsmål lyder: Kan jeg bruge forstærkeren til noget - måske som effekttrin?Jeg har prøvet reset, direct, analog m.m. desværre også uden resultat  Håber i har en god ide  Michael
|