| Sendt: 23 Oktober 2007 kl. 11:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle Hvad er det bedste format at gemme sine CDér i på en PS3? Det er jo smart den kan gemme ens yndlings-musik (næsten) automatisk. Hvad er bedst?  Der er MP3 op til 320Kb/s. Der er Attrac - som jeg ikke kender op til 352 Kb/s? Og så vist AAC op til 320Kb/s. Synes jeg har hørt man kan rippe dem lossless på sin PS3, men er ikke sikker? Kan der høres forskel på feks. 320 Kb/s og f.eks 256. eller hvad det hedder? Hvis jeg ikke skal flytte filerne ud fra PS3én, hvad vil så give den bedste lyd? (Ellers valgte jeg MP3, da det kan spilles af alt. det kan de 2 andre formater ikke!) Mvh. og tak for svar Offcourse
__________________ If it´s lame - i´m not to blame
|