Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2026 | 19:06   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Skal jeg og min S170 skilles ? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
kennethnr
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 21 Juni 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 36
Sendt: 25 Oktober 2007 kl. 15:35 | IP-adresse registreret  

Hvis nu jeg ville af med min NAD S170, hvad ville den så være værd ?

Har fået et bud på en ny preamp der har fået mig til at tænke på at jeg og min NAD måske skal skilles, den er endnu ikke til salg - jeg savler/tænker stadig

Hjælp venligst med at træffe en afgørelse (det kommer en smule an på hvad jeg skal have op af lommen)

Til top Vis kennethnr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennethnr
 
Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1694
Sendt: 25 Oktober 2007 kl. 16:09 | IP-adresse registreret  

Uden nogen som helst info om alder, stand, kvittering, emballage, fjernbetjening osv. kan vi ikke hjælpe dig...
Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted
 
kennethnr
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 21 Juni 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 36
Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 08:12 | IP-adresse registreret  

ca. 5 år, ikke en skramme, kvittering... ehmm bruger vi ikke i jylland , embalage haves, fjernbetjeningen er en omprogrameret HTR2 da originalen døde og er udgået.
Til top Vis kennethnr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennethnr
 
Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1694
Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 13:47 | IP-adresse registreret  

Jeg ville ikke give mere end max 7000,- når der ikke er kvittering eller Silverline remote med... Men måske er du heldig...
Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted
 
Red King
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 April 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 552
Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 14:04 | IP-adresse registreret  

Hvad mener du med i ikke bruger kvittering i jylland??? den kan vel forstås på to måder!
Til top Vis Red King's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Red King
 
Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1694
Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 14:15 | IP-adresse registreret  

Red King skrev:
Hvad mener du med i ikke bruger kvittering i jylland??? den kan vel forstås på to måder!

Det er vel ment som en joke fordi han selv købte den brugt og ikke fik en med... Men det kan vel være ligemeget hvordan han mener det...

Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted
 
kennethnr
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 21 Juni 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 36
Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 14:15 | IP-adresse registreret  

SKal forståes som at den har jeg haft, men for ikke at fylde mapper med unødige parpire er den røget ud da garantien udløb, et forsøg på humor der ikke lykkedes
Til top Vis kennethnr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennethnr
 
Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter bruges ønske!

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1540
Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 15:38 | IP-adresse registreret  

hmm jeg har heller aldrig lige fattet hvorfor det med kvittering er vigtig, hvis garantien er væk, hva kan en kvittering så lige bruges til ? giver det da en bedre brugt pris at man har en kvittering
Til top Vis Guldkysten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guldkysten
 
Steffeng
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 28 Oktober 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 450
Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 16:02 | IP-adresse registreret  

det garanterer at man ikke har stjålet den, og at nyprisen rent faktisk er den man siger...
Til top Vis Steffeng's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Steffeng
 
Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1694
Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 17:00 | IP-adresse registreret  

Som Steffeng nævner er kvitteringen vigtig fordi den er bevis for at varen ikke er stjålet, men ikke mindst fortæller den også om alderen på produktet... Ved højttalere der er solgt gennem en årrække vil det være yderst relevant... Og ja, jeg vil give mere for en vare med kvittering end for en tilsvarende uden kvittering...
Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted
 
Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter bruges ønske!

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1540
Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 18:08 | IP-adresse registreret  

Den fortæller nada andet end hvor varen er købt at sidste ejer, den fortæller ikke noget om alderen, en vare kan nu sagtens stå mange år i en butik eller på et lager, inden den sælges. Og vedr. Nyprisen - please - lad nu vær, det er står på kvitteringen, er den pris man har givet, IKKE ny prisen - så det er også ligegyldigt, og dem med om det viser om det er stjålet eller ej, ærlig talt, hvor fanden er i henne, er i på denne planet som aliens der ikke stoler på folk, en kvittering beviser sgu da ikke om en vare er stjålet eller ej - det er naivt at tro at man er sikret hvis man har en kvittering 
Til top Vis Guldkysten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guldkysten
 
kennethnr
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 21 Juni 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 36
Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 18:11 | IP-adresse registreret  

Da jeg arbejder for importøren og derfor måske kunne have købt den til en "god" pris ville det ikke ændre meget hvis jeg havde en kvittering - ingen ville få den at se aligevel
Til top Vis kennethnr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennethnr
 
kennethnr
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 21 Juni 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 36
Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 18:55 | IP-adresse registreret  

Men tilbage til subject..

Exxtreme skrev:
Jeg ville ikke give mere end max 7000,- når der ikke er kvittering eller Silverline remote med... Men måske er du heldig...

Hvis det er prisen tror jeg ikke den bliver solgt, have nok forventet noget mere, men tak for din vudering 

Så er det bare tilbage for mig at overveje om jeg vil prøve at skyde den af til lidt mere, eller om jeg bare må drømme videre om en ny..

Til top Vis kennethnr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennethnr
 
Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1694
Sendt: 27 Oktober 2007 kl. 03:01 | IP-adresse registreret  

Guldkysten skrev:
Den fortæller nada andet end hvor varen er købt at sidste ejer, den fortæller ikke noget om alderen,

Jo gu gør den da så... Den fortæller lige netop alderen...

en vare kan nu sagtens stå mange år i en butik eller på et lager, inden den sælges.

Øhh nej... Nogle måneder kan den da... Men den står sgu da ikke i mange år...

Og vedr. Nyprisen - please - lad nu vær, det er står på kvitteringen, er den pris man har givet, IKKE ny prisen

Det kommer helt an på hvor tæt på lanceringsdatoen man har købt produktet... I mange tilfælde vil prisen passe, men personligt er det ikke det jeg bruger kvitteringen til...

og dem med om det viser om det er stjålet eller ej, ærlig talt, hvor fanden er i henne, er i på denne planet som aliens der ikke stoler på folk, en kvittering beviser sgu da ikke om en vare er stjålet eller ej

Ja hvor fanden er du selv henne??? Det er da dig der er naiv hvis du tror at indbrud/tyveri hører sjældenhederne til...

 - det er naivt at tro at man er sikret hvis man har en kvittering 

Sikret... Hvem snakker om at være sikret???

Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted
 
Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1694
Sendt: 27 Oktober 2007 kl. 03:04 | IP-adresse registreret  

kennethnr skrev:

Men tilbage til subject..

Exxtreme skrev:
Jeg ville ikke give mere end max 7000,- når der ikke er kvittering eller Silverline remote med... Men måske er du heldig...

Hvis det er prisen tror jeg ikke den bliver solgt, have nok forventet noget mere, men tak for din vudering 

Så er det bare tilbage for mig at overveje om jeg vil prøve at skyde den af til lidt mere, eller om jeg bare må drømme videre om en ny..

Ingen tvivl om at det er en rigtig god forforstærker, men som de fleste ved er Silverline jo udgået for nogle år siden, og der er kommet nye om mere avancerede surround forstærkere til...

Den er stadig rigtig god, men tror ikke der er så mange købere til den uden en effekt...

Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted
 
flpdk
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 01 Juni 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 919
Sendt: 27 Oktober 2007 kl. 08:56 | IP-adresse registreret  

Kvittering og original emballage samt at produktet er i optisk flot stand gi'r et godt samlet indtryk, og det er jo altid godt som udgangspunkt.



__________________
Mvh Flemming
Til top Vis flpdk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af flpdk
 
Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1694
Sendt: 27 Oktober 2007 kl. 12:16 | IP-adresse registreret  

flpdk skrev:

Kvittering og original emballage samt at produktet er i optisk flot stand gi'r et godt samlet indtryk, og det er jo altid godt som udgangspunkt.

Enig... Det viser at man passer på sine ting, og tager det seriøst...

Alle de dyrere ting jeg har købt har jeg stadig som minimum kvitteringen til, og emballage til det meste... Papkasserne fra et Pioneer PDP-507XD og et sæt Dali Helicon 800W de fylder godt i kælderrummet...

Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes