| Forfatter |
|
kennethnr Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juni 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 36
|
| Sendt: 25 Oktober 2007 kl. 15:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis nu jeg ville af med min NAD S170, hvad ville den så være værd ?
Har fået et bud på en ny preamp der har fået mig til at tænke på at jeg og min NAD måske skal skilles, den er endnu ikke til salg - jeg savler/tænker stadig 
Hjælp venligst med at træffe en afgørelse (det kommer en smule an på hvad jeg skal have op af lommen)
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger


Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 25 Oktober 2007 kl. 16:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uden nogen som helst info om alder, stand, kvittering, emballage, fjernbetjening osv. kan vi ikke hjælpe dig...
|
| Til top |
|
| |
kennethnr Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juni 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 36
|
| Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 08:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
ca. 5 år, ikke en skramme, kvittering... ehmm bruger vi ikke i jylland  , embalage haves, fjernbetjeningen er en omprogrameret HTR2 da originalen døde og er udgået.
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger


Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 13:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville ikke give mere end max 7000,- når der ikke er kvittering eller Silverline remote med... Men måske er du heldig...
|
| Til top |
|
| |
Red King Forum Bruger


Bruger siden: 08 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 552
|
| Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 14:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad mener du med i ikke bruger kvittering i jylland??? den kan vel forstås på to måder!
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger


Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 14:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Red King skrev:
| Hvad mener du med i ikke bruger kvittering i jylland??? den kan vel forstås på to måder! |
|
|
Det er vel ment som en joke fordi han selv købte den brugt og ikke fik en med... Men det kan vel være ligemeget hvordan han mener det...
|
| Til top |
|
| |
kennethnr Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juni 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 36
|
| Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 14:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
SKal forståes som at den har jeg haft, men for ikke at fylde mapper med unødige parpire er den røget ud da garantien udløb, et forsøg på humor der ikke lykkedes
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
| Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 15:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmm jeg har heller aldrig lige fattet hvorfor det med kvittering er vigtig, hvis garantien er væk, hva kan en kvittering så lige bruges til ? giver det da en bedre brugt pris at man har en kvittering
|
| Til top |
|
| |
Steffeng Forum Bruger

Bruger siden: 28 Oktober 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 450
|
| Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 16:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
det garanterer at man ikke har stjålet den, og at nyprisen rent faktisk er den man siger...
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger


Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 17:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som Steffeng nævner er kvitteringen vigtig fordi den er bevis for at varen ikke er stjålet, men ikke mindst fortæller den også om alderen på produktet... Ved højttalere der er solgt gennem en årrække vil det være yderst relevant... Og ja, jeg vil give mere for en vare med kvittering end for en tilsvarende uden kvittering...
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
| Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 18:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den fortæller nada andet end hvor varen er købt at sidste ejer, den fortæller ikke noget om alderen, en vare kan nu sagtens stå mange år i en butik eller på et lager, inden den sælges. Og vedr. Nyprisen - please - lad nu vær, det er står på kvitteringen, er den pris man har givet, IKKE ny prisen - så det er også ligegyldigt, og dem med om det viser om det er stjålet eller ej, ærlig talt, hvor fanden er i henne, er i på denne planet som aliens der ikke stoler på folk, en kvittering beviser sgu da ikke om en vare er stjålet eller ej - det er naivt at tro at man er sikret hvis man har en kvittering
|
| Til top |
|
| |
kennethnr Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juni 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 36
|
| Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 18:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Da jeg arbejder for importøren og derfor måske kunne have købt den til en "god" pris ville det ikke ændre meget hvis jeg havde en kvittering - ingen ville få den at se aligevel
|
| Til top |
|
| |
kennethnr Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juni 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 36
|
| Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 18:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Men tilbage til subject..
Exxtreme skrev:
| Jeg ville ikke give mere end max 7000,- når der ikke er kvittering eller Silverline remote med... Men måske er du heldig... |
|
|
Hvis det er prisen tror jeg ikke den bliver solgt, have nok forventet noget mere, men tak for din vudering 
Så er det bare tilbage for mig at overveje om jeg vil prøve at skyde den af til lidt mere, eller om jeg bare må drømme videre om en ny..
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger


Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 27 Oktober 2007 kl. 03:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Guldkysten skrev:
| Den fortæller nada andet end hvor varen er købt at sidste ejer, den fortæller ikke noget om alderen,
Jo gu gør den da så... Den fortæller lige netop alderen...
en vare kan nu sagtens stå mange år i en butik eller på et lager, inden den sælges.
Øhh nej... Nogle måneder kan den da... Men den står sgu da ikke i mange år...
Og vedr. Nyprisen - please - lad nu vær, det er står på kvitteringen, er den pris man har givet, IKKE ny prisen
Det kommer helt an på hvor tæt på lanceringsdatoen man har købt produktet... I mange tilfælde vil prisen passe, men personligt er det ikke det jeg bruger kvitteringen til...
og dem med om det viser om det er stjålet eller ej, ærlig talt, hvor fanden er i henne, er i på denne planet som aliens der ikke stoler på folk, en kvittering beviser sgu da ikke om en vare er stjålet eller ej
Ja hvor fanden er du selv henne??? Det er da dig der er naiv hvis du tror at indbrud/tyveri hører sjældenhederne til...
- det er naivt at tro at man er sikret hvis man har en kvittering
Sikret... Hvem snakker om at være sikret??? |
|
|
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger


Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 27 Oktober 2007 kl. 03:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethnr skrev:
|
Men tilbage til subject..
Exxtreme skrev:
| Jeg ville ikke give mere end max 7000,- når der ikke er kvittering eller Silverline remote med... Men måske er du heldig... |
|
|
Hvis det er prisen tror jeg ikke den bliver solgt, have nok forventet noget mere, men tak for din vudering 
Så er det bare tilbage for mig at overveje om jeg vil prøve at skyde den af til lidt mere, eller om jeg bare må drømme videre om en ny..
|
|
|
Ingen tvivl om at det er en rigtig god forforstærker, men som de fleste ved er Silverline jo udgået for nogle år siden, og der er kommet nye om mere avancerede surround forstærkere til...
Den er stadig rigtig god, men tror ikke der er så mange købere til den uden en effekt...
|
| Til top |
|
| |
flpdk Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 919
|
| Sendt: 27 Oktober 2007 kl. 08:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kvittering og original emballage samt at produktet er i optisk flot stand gi'r et godt samlet indtryk, og det er jo altid godt som udgangspunkt. __________________ Mvh Flemming
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger


Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 27 Oktober 2007 kl. 12:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
flpdk skrev:
|
Kvittering og original emballage samt at produktet er i optisk flot stand gi'r et godt samlet indtryk, og det er jo altid godt som udgangspunkt.
|
|
|
Enig... Det viser at man passer på sine ting, og tager det seriøst...
Alle de dyrere ting jeg har købt har jeg stadig som minimum kvitteringen til, og emballage til det meste... Papkasserne fra et Pioneer PDP-507XD og et sæt Dali Helicon 800W de fylder godt i kælderrummet... 
|
| Til top |
|
| |