| Forfatter |
|
Chr. R. Udelukket fra forum


Bruger siden: 28 Oktober 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1113
|
| Sendt: 01 November 2007 kl. 20:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvem producere kvalitets CD-maskiner med variabel udgang (RCA)
Selv kan jeg kun komme i tanke om Wadia, men der må der være andre producenter der har tilsvarende maskiner. Ideen er selvfølgelig at køre CD -> effektforstærker -> højtaler, og dermed spare forforstærkeren nu når man kun benytter en signalkilde. __________________ M.v.h.
Christian
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger


Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 01 November 2007 kl. 20:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Chr. R. Udelukket fra forum


Bruger siden: 28 Oktober 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1113
|
| Sendt: 01 November 2007 kl. 20:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
| F.eks. Audio Aero Capitole REF |
|
|
Ups den har jeg ellers lige læst om for et par dage siden
Andre  __________________ M.v.h.
Christian
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger


Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 01 November 2007 kl. 20:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Chr. R. skrev:
mn1974 skrev:
| F.eks. Audio Aero Capitole REF |
|
|
Ups den har jeg ellers lige læst om for et par dage siden
Andre 
|
|
|
hvilket prissegment påtænker du? __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Chr. R. Udelukket fra forum


Bruger siden: 28 Oktober 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1113
|
| Sendt: 01 November 2007 kl. 20:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har pt kig på en brugt Wadia 581, så det er i den "klasse". __________________ M.v.h.
Christian
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger


Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 01 November 2007 kl. 20:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
DPetersen Forum Bruger

Bruger siden: 01 December 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1013
|
| Sendt: 01 November 2007 kl. 20:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bladelius Gondul, men den koster kassen i forhold til mit budget. (75000)
|
| Til top |
|
| |
Chr. R. Udelukket fra forum


Bruger siden: 28 Oktober 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1113
|
| Sendt: 01 November 2007 kl. 20:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Denne (og andre) omhandler maskiner der nok ligger kvalitetsmæssigt under det jeg søger. __________________ M.v.h.
Christian
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger


Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 01 November 2007 kl. 20:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Chr. R. skrev:
|
Denne (og andre) omhandler maskiner der nok ligger kvalitetsmæssigt under det jeg søger.
|
|
|
hvad med at høre Jensen/ vassago hifi om subjekt. Han har haft et par maskiner igennem sin stald i tidens løb!?!
Iøvrigt ser den Wadia 581 da ret interessant ud. __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger


Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 01 November 2007 kl. 20:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Chr. R. Udelukket fra forum


Bruger siden: 28 Oktober 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1113
|
| Sendt: 01 November 2007 kl. 20:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
| Iøvrigt ser den Wadia 581 da ret interessant ud. |
|
|
Desværre befinder "min" Wadia sig ikke i Danmark, og det er den skrapede udgave jeg har fundet (581'eren laves vist i min. 3 udgaver).
De andre alternativer jeg har fundet er enten for gamle (Proceed) eller i "Denon klassen".
Runder helt sikkert udstillingen næste weekend og får der forhåbentlig et tip eller to. __________________ M.v.h.
Christian
|
| Til top |
|
| |
Chr. R. Udelukket fra forum


Bruger siden: 28 Oktober 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1113
|
| Sendt: 01 November 2007 kl. 20:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Koster ca. det dobbelte at Wadia'en, men skal da lige tjekkes alligevel __________________ M.v.h.
Christian
|
| Til top |
|
| |
Rohlander Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 87
|
| Sendt: 01 November 2007 kl. 21:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Accuphase har.
Stort set alle modeller (vil ikke afvise at man kan støde på en rigtig gammel model uden) __________________ Stue:
Accuphase E-408
Accuphase DP-67
Martin Logan Spire
Soveværelse:
Hofli Integra 5.1
Holfi Xara NFB REX
Marin Logan Motion 4
Audio Physic Luna
Reserve:
Nad S300
|
| Til top |
|
| |
hansen Forum Bruger


Bruger siden: 29 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 520
|
| Sendt: 01 November 2007 kl. 22:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Chr. R. skrev:
mn1974 skrev:
| Iøvrigt ser den Wadia 581 da ret interessant ud. |
|
|
Desværre befinder "min" Wadia sig ikke i Danmark, og det er den skrapede udgave jeg har fundet (581'eren laves vist i min. 3 udgaver).
|
|
|
4 udgaver saa vidt jeg kan se: 581, 581i, 581SE og 581iSE. "i" modellerne har digital input/output. SE
modellerne har et opdateret kredsloeb til I/V-konvertering saa vidt jeg kan se (det er altsaa ikke det samme
som de gamle 861SE modeller, der havde opgraderet drev i forhold til non-SE...).
Men hvis du kan faa en 518 ("skrabet model") til 30k, saa er det da ikke skidt. Det er ca. halv pris af ny.
Den kan opgraderes til "i" status senere hvis du faar brug for det.
|
| Til top |
|
| |
Holm26 Forum Bruger


Bruger siden: 27 Februar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 265
|
| Sendt: 02 November 2007 kl. 03:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Chr. R. Udelukket fra forum


Bruger siden: 28 Oktober 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1113
|
| Sendt: 04 November 2007 kl. 16:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Chr. R. skrev:
| Har pt kig på en brugt Wadia 581, så det er i den "klasse". |
|
|
Update: Denne afspiller som stod til 4.500 euro var selvfølgelig solgt, og havde vist været det et godt stykker tid.
I mellemtiden har jeg desuden fundet Nagra som også har en maskine med variabel udgang i Deres program. Er der nogen der kender dette firma og kan bidrage med lidt information
Men min jagt fortsætter nu med at finde en Wadia til menneskepenge, hvilket vil sige en brugt 861 eller 581 (eller måske en ny 581se)  __________________ M.v.h.
Christian
|
| Til top |
|
| |