| Forfatter |
|
nicoleif Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 731
|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 12:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen der en mening om den ældre Audio Nopte DAC3 kontra den nye Audion Note DAC1.1 (ikke signatur)?
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 19 Februar 2008 kl. 10:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
nicoleif skrev:
| Er der nogen der en mening om den ældre Audio Nopte DAC3 kontra den nye Audion Note DAC1.1 (ikke signatur)? |
|
|
Kunne du præcisere dit spørgsmål en smule?
Mvh.
Niels
|
| Til top |
|
| |
hifibo Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 48
|
| Sendt: 19 Februar 2008 kl. 11:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
meninger er der mange af herinde :D
|
| Til top |
|
| |
nicoleif Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Februar 2008 kl. 10:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nilau skrev:
nicoleif skrev:
| Er der nogen der en mening om den ældre Audio Nopte DAC3 kontra den nye Audion Note DAC1.1 (ikke signatur)? |
|
|
Mvh.
Niels
|
|
|
Nu er jeg faktisk gået bort fra at overveje Audio Note DAC3 (da de ældre modeller vist er betydelig ringere end de nyere) og overvejer nu enten en Audio Note DAC Kit1.1 eller en Audio Note DAC1.1x signature! Jeg ville så lige hører om folk har erfaringer med disse?
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Juni 2008 kl. 19:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
nicoleif skrev:
Nilau skrev:
nicoleif skrev:
|
|
Mvh.
Niels
|
|
|
Nu er jeg faktisk gået bort fra at overveje Audio Note DAC3 (da de ældre modeller vist er betydelig ringere end de nyere) og overvejer nu enten en Audio Note DAC Kit1.1 eller en Audio Note DAC1.1x signature! Jeg ville så lige hører om folk har erfaringer med disse?
|
|
|
Det kommer helt an på, hvor meget ældre du mener... Hvor har du dine oplysninger/rygter fra? Niels
|
| Til top |
|
| |
nicoleif Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Juni 2008 kl. 22:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nilau skrev:
nicoleif skrev:
Nilau skrev:
nicoleif skrev:
|
|
Mvh.
Niels
Nilau - som du måske har bemærket så blev mit spørgsmål stillet tilbage i februar og jeg har siden købt en AN DAC1.1X/II der efterfølgende er blevet opgraderet det maksimale den kan!
|
|
|
|
|
|
Det kommer helt an på, hvor meget ældre du mener... Hvor har du dine oplysninger/rygter fra?
Niels
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Juni 2008 kl. 23:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
nicoleif skrev:
Nilau skrev:
nicoleif skrev:
Nilau skrev:
nicoleif skrev:
|
|
Mvh.
Niels
Nilau - som du måske har bemærket så blev mit spørgsmål stillet tilbage i februar og jeg har siden købt en AN DAC1.1X/II der efterfølgende er blevet opgraderet det maksimale den kan!
|
|
|
|
|
|
Det kommer helt an på, hvor meget ældre du mener... Hvor har du dine oplysninger/rygter fra?
Niels
|
|
|
|
|
|
Nu er der vist gået rod i citaterne! Men hvis jeg læser korrekt, er du nu en glad mand...  Bruger selv en lidt over Level 4 AN-dac, og smiler hver dag over de alle de nye 'moderne' formater der skulle forbedre lyden..! Mvh. Niels
|
| Til top |
|
| |
Kalle_dk Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1086
|
| Sendt: 24 Juni 2008 kl. 23:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nilau skrev:
Bruger selv en lidt over Level 4 AN-dac, og smiler hver dag over de alle de nye 'moderne' formater der skulle forbedre lyden..!
Mvh. Niels
|
|
|
Hvilke nye "moderne" formater ? MP3 ?
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Juni 2008 kl. 18:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kalle_dk skrev:
Nilau skrev:
Bruger selv en lidt over Level 4 AN-dac, og smiler hver dag over de alle de nye 'moderne' formater der skulle forbedre lyden..!
Mvh. Niels
|
|
|
|
|
|
Jeg er glad for den smiley! :-) Mvh. Niels
|
| Til top |
|
| |
Kalle_dk Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1086
|
| Sendt: 25 Juni 2008 kl. 18:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nilau skrev:
Kalle_dk skrev:
Nilau skrev:
Mvh. Niels
|
|
|
|
|
|
Jeg er glad for den smiley! :-)
Mvh. Niels
|
|
|
Ja det var jeg så udmærket klar over hehe. Har du fået læst noget om drev, jitter, DAC og andre gode sager, eller skal vi bare lytte videre som vi plejer ? (det lyder jo godt som det er nu  )
|
| Til top |
|
| |