| Sendt: 04 Oktober 2008 kl. 22:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har købt en fin umodificeret 3560 for noget tid siden.Da jeg havde låget af for at se dyret indeni (wow) fik jeg øje på pukken.Dens magnet sidder helt skævt limet på plastikken.Samtidigt er den spids der skal "falde" ned og låse cden fast mindre end det hul den skal centreres i.
Det hele betyder at der sker det ind imellem at den ikke centrerer ordentligt samtidig med at det sker at magneten sidder skævt til samme side, hvilket resulterer i rystelser i drevet der kan mærkes med fingerspidserne Den kører jo temmelig hurtigt rundt
Jeg har haft mulighed for at se dens lillebror indeni og med samme syn.Jeg har talt med en elektronikfyr om problemet der fortæller at han har skiftet lejer i drevet på flere 3560ere men han havde ikke lagt mærke til pukken og undrer sig også om hunden ligger begravet der???
Da jeg ikke kan finde nogen på nettet med samme problem kunne det være fedt hvis du som har en lignende model kunne tage et kig på pukken i din spiller, og konstatere om dette er et overset megaproblem.Jeg agter at få en ven til at dreje en ny puk og få den afbalanceret, så jeg ikke ødelægger lejet og optimalt kan det da langt fra være med sådan en lowbudget puk i en ellers fremragende maskine.
Glæder mig til feedback.
Mvh
|