| Sendt: 12 Februar 2004 kl. 11:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg har faktisk endnu ikke hørt maskinen på min egen forskrækker, da jeg liiige skal have kigget på den - den er ubehageligt lydløs i den ene kanal, og det kan nok blive endog temmeligt svært at få fat i nye MOSFET'er, hvis det er dem, der er bålet af. 
Jeg ringede i sidste uge til dem, der nu officielt sidder på Marantz herhjemme - kan ikke huske firmanavn - og de sagde, at jeg skulle kunne bestille en manual et sted i Farum - fik nummeret men har endnu ikke ringet derud - og at det ville koste i omegnen af 250 gode danske kroner. Dette afskrækker mig på ingen måde, og da jeg er uddannet elektronikmekaniker, er jeg heller ikke bange for at lodde i mit eget udstyr.
Grunden til, at jeg i høj grad overvejer denne operation er, at jeg har indtryk af, at det sker at musikaliteten ryger ud, når LClock kommer ind, og som jeg husker de gamle anmeldelser, er netop musikaliteten en af CD16's stærke sider.
Hvis nogen skulle ligge inde med et eller andet artikelværk, hvor CD16 omtales, vil jeg i øvrigt være meget interesseret.
Venlig hilsen
Carsten
|