Bruger siden: 13 Juli 2007 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 879
Sendt: 08 December 2008 kl. 18:22 | IP-adresse registreret
Hej,
har du forsøgt at nulstille? Kan ikke huske hvordan man gør så kig i manualen.
Ellers hvis den ligevel er udenfor garanti og du har mod på at pille kan du måske forsøge flg. Jeg har læst at det nogle gange kan være netkortet til den trådløse forbindelse som sidder løst eller ikke virker. Du kan jo forsøge at fjerne det. En anden ting jeg også mener at have set er at kablet til displayet kan løsne. Generelt måske bare pille lidt ved diverse forbindelser hvis det skulle være dårlig kontakt.
Har ikke links, men jeg mener at have læst det på slimdevice forumet.
Bruger siden: 28 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 417
Sendt: 08 December 2008 kl. 19:36 | IP-adresse registreret
Hej
Den er købt af StreamTech i okt 2006. Har netop snakket med SteamTech og de vil give mig en ny med det samme. Det er f.... god servie, da den er udover garantien.
Tror ikke det hjælper at nulstille den, da den indimellem kommer til live, dog ikke lang tid ad gangen.
Bruger siden: 13 Februar 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 16
Sendt: 08 December 2008 kl. 21:30 | IP-adresse registreret
QWERTY126 skrev:
Min dejlige SB 3 er gået død. Købte den i okt 2006, men nu vil den ikke mere. Display og lyd er
væk !. Kan se at "lysleder" udgang er der lys i.
Har andre oplevet at SB3 er gået istykker ?. Overvejer at få en ny....
Havde eksakt samme problem efter to år og en måned. Den var købt i Sverige og garanti netop udløbet . Købte så en
Transporter hos Komplett. Den udåndede efter et par uger. Komplett sendte fluks en ny som nu har kørt i halvandet år.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum