| Forfatter |
|
David Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 968
|
| Sendt: 12 Februar 2009 kl. 17:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Faldte lige over denne tråd på diyaudio.com.
http://www.diyaudio.com/forums/showthread.php?s=&postid= 1742688#post1742688
Det ser ud til at hurtigs DAC er færdig.
|
| Til top |
|
| |
phoeniks Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 440
|
| Sendt: 12 Februar 2009 kl. 17:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Langsom og knallerten tør ikke engang vise et diagram  __________________ /Brian
musik skal ses live - film skal høres i hjemmebioen
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 12 Februar 2009 kl. 20:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
FinnC Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 372
|
| Sendt: 13 Februar 2009 kl. 11:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
phoeniks skrev:
Langsom og knallerten tør ikke engang vise et diagram |
|
|
Det er da meget forståeligt, da der både findes mere end en (måske kommende) konkurrenter lige der, dernæst kan enhver lusker lige der hurtigt og skjult hugge ide og grundlaget (overvejelser, test etc.), der kan tjenes lidt skillinger på. De er trods alt jyder og kender alt til at krejle  Jeg undrer mig mere at de gider.. de ved hvad de har gang i, og kan lave en DAC uden hjælp - kan ikke et eneste sted i tråden se hvad deres formål er __________________ Nogle drukner sig i problemer, andre tager sig en uddannelse, så de kan svømme imellem dem. [Mark Twain 1835-1910]
|
| Til top |
|
| |
phoeniks Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 440
|
| Sendt: 13 Februar 2009 kl. 12:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
så du mener altså ikke det er fordi de har "hugget" ideer, men fordi de har genopfundet den dybe - ske
__________________ /Brian
musik skal ses live - film skal høres i hjemmebioen
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
| Sendt: 13 Februar 2009 kl. 12:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
FinnC skrev:
phoeniks skrev:
|
|
Det er da meget forståeligt, da der både findes mere end en (måske kommende) konkurrenter lige der, dernæst kan enhver lusker lige der hurtigt og skjult hugge ide og grundlaget (overvejelser, test etc.), der kan tjenes lidt skillinger på. De er trods alt jyder og kender alt til at krejle 
Jeg undrer mig mere at de gider.. de ved hvad de har gang i, og kan lave en DAC uden hjælp - kan ikke et eneste sted i tråden se hvad deres formål er
|
|
|
Opmærksomhed? De tror jo åbenbart, at de har revolutioneret audiobranchen med deres påfund. Bare ærgerligt at produktet lyder møghamrende ringe (efter flere personers udsagn). __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
| Sendt: 13 Februar 2009 kl. 12:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
FinnC skrev:
phoeniks skrev:
|
|
Det er da meget forståeligt, da der både findes mere end en (måske kommende) konkurrenter lige der, dernæst kan enhver lusker lige der hurtigt og skjult hugge ide og grundlaget (overvejelser, test etc.), der kan tjenes lidt skillinger på. De er trods alt jyder og kender alt til at krejle 
Jeg undrer mig mere at de gider.. de ved hvad de har gang i, og kan lave en DAC uden hjælp - kan ikke et eneste sted i tråden se hvad deres formål er
|
|
|
Opmærksomhed? De tror jo åbenbart, at de har revolutioneret audiobranchen med deres påfund. Bare ærgerligt at produktet lyder møghamrende ringe (efter flere personers udsagn).
|
|
|
Jeg vil starte med at sige jeg har ikke hørt denne DAC så kan ikke udtale mig om lyden, men går ud fra du heller ikke selv har hørt den.
Jeg har lige den modsatte information, flere jeg kender der har hørt den siger den er virkelig god, så jeg vil da forslå at inden du BRÆER op med andre siger den er dårlig, så tag sku da lige og tag over og hør den.
Tror der er flere der har farvet hørelse når snakken går på Hurtig og KVK, det er hvist ikke ørene de lytter med men deres holdninger.
Mvh
JmJ
__________________ Det første kvinder bliver døve på er øjnene.
Verdens bedste kabel er det der kommer ind i huset med 230 volt, uden dette var der intet grej der spillede, så hermed er kabel diskutionen slut ;-)
|
| Til top |
|
| |
lars37 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1320
|
| Sendt: 13 Februar 2009 kl. 13:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jean M Jarre skrev:
AM-E skrev:
FinnC skrev:
phoeniks skrev:
|
|
|
|
|
Opmærksomhed? De tror jo åbenbart, at de har revolutioneret audiobranchen med deres påfund. Bare ærgerligt at produktet lyder møghamrende ringe (efter flere personers udsagn).
|
|
|
Jeg vil starte med at sige jeg har ikke hørt denne DAC så kan ikke udtale mig om lyden, men går ud fra du heller ikke selv har hørt den.
Jeg har lige den modsatte information, flere jeg kender der har hørt den siger den er virkelig god, så jeg vil da forslå at inden du BRÆER op med andre siger den er dårlig, så tag sku da lige og tag over og hør den.
Tror der er flere der har farvet hørelse når snakken går på Hurtig og KVK, det er hvist ikke ørene de lytter med men deres holdninger.
Mvh
JmJ
|
|
|
Enig JMJ, man hvis du læser den omtalte tråd igennem, så er det Knold og Tot, der endnu engang vil belære en masse mennesker (denne gang på et udenlandsk forum) om deres fortræffeligheder og ikke mindst om, hvordan lydkvalitet skal opfattes.
Det er sgu pinligt at være dansker....
|
| Til top |
|
| |
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
| Sendt: 13 Februar 2009 kl. 13:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
lars37 skrev:
Jean M Jarre skrev:
AM-E skrev:
FinnC skrev:
phoeniks skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
Mvh
JmJ
|
|
|
Enig JMJ, man hvis du læser den omtalte tråd igennem, så er det Knold og Tot, der endnu engang vil belære en masse mennesker (denne gang på et udenlandsk forum) om deres fortræffeligheder og ikke mindst om, hvordan lydkvalitet skal opfattes.
Det er sgu pinligt at være dansker....
|
|
|
Hvad de skriver i tråden på DIY forummet er for mig ligegyldigt, jeg kommenterer kun det at man kritiserer et produkt man ikke har hørt, og kun har udtagelser fra anden hånd.
Generelt her på Hifi4all er der jo grupperinger, hvilket gør at folk ikke altid er objektive og det er bare trælst at blive ved med at se/læse.
Mvh
JMJ
__________________ Det første kvinder bliver døve på er øjnene.
Verdens bedste kabel er det der kommer ind i huset med 230 volt, uden dette var der intet grej der spillede, så hermed er kabel diskutionen slut ;-)
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Februar 2009 kl. 13:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
lars37 skrev:
Jean M Jarre skrev:
AM-E skrev:
FinnC skrev:
phoeniks skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
Mvh
JmJ
|
|
|
Det er sgu pinligt at være dansker.... |
|
|
Ja, meget pinligt. De to herrer undgår behændigt at svare på HVORFOR de er på omtalte DIY-forum, når de ikke vil ud med væsentlige oplysninger om deres dac. Ét sted skriver de, at forummets brugere alligevel ikke ville kunne forstå det, hvis de svarede på noget. Det er for kompliceret for forummets brugere! Så har man ligesom fået p***et på samtlige brugere! I øvrigt har jeg hørt Hurtigs DAC, og det var ingen fornøjelse skulle jeg hilse og sige... Man må da håber at der siden er sket en totalt gennemgribende finpudsning af apparatet! ;-) Mvh. Niels
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Februar 2009 kl. 13:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jean M Jarre skrev:
Hvad de skriver i tråden på DIY forummet er for mig ligegyldigt, jeg kommenterer kun det at man kritiserer et produkt man ikke har hørt, og kun har udtagelser fra anden hånd.
Mvh
JMJ
|
|
|
Det er ellers trådens emne! N.
|
| Til top |
|
| |
ulrikmm Forum Bruger

Bruger siden: 09 Maj 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1100
|
| Sendt: 13 Februar 2009 kl. 14:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej AM-E:
DACen blev først færdig i denne uge. Mon ikke du hvad 2. håndslytteindtryk angår forveksler med den flere år gamle første
udgave af DACen?
Mvh Ulrikmm
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
| Sendt: 13 Februar 2009 kl. 15:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
ulrikmm skrev:
Hej AM-E:
DACen blev først færdig i denne uge. Mon ikke du hvad 2. håndslytteindtryk angår forveksler med den flere år gamle første
udgave af DACen?
Mvh Ulrikmm |
|
|
Ulrik, jo det har du fuldstændig ret i. Det må du undskylde. Men selv da modellen var på beta-stadie, ville de to personer ikke anderkende at majoriteten ikke gav meget for, hvordan den lød. Vi havde ikke mandat til, at bedømme hvad der var godt eller skidt. Kort sagt: Vi aner ikke en skid om elektronik, PCB og SMD osv. og den slags selvhøjtidelig snak (men det var jo også lyden, som skulle bedømmes eller??).... __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
| Sendt: 13 Februar 2009 kl. 18:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det her er personfnidder og har intet med selve DAC'en at gøre, derfor lukkes tråden.
|
| Til top |
|
| |