Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 20:52   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Dac magic udfald (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jtofte
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Marts 2007
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 23 Februar 2009 kl. 13:49 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg har anskaffet mig en Cambridge Dacmagic, jeg er ganske glad for den, men den er følsom over for lysnettet, hvis jeg tænder lys, et sted i min lejlighed, så kommer der et ganske kort udfald.

Problemet ville vel kunne løses med en dims med et batteri af en art til levere konstant strøm, men jeg synes hurtigt det bliver en bekostelig affære. Så er der nogen der har en løsning der kan holde sig på et budget på 500+-.

Det optimale ville selvfølgelig være at anlægget fik sin egen gruppe, men det har jeg desværre ikke mulighed for.

Til top Vis jtofte's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jtofte

madsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 23 Februar 2009 kl. 14:10 | IP-adresse registreret  

jtofte skrev:

Hej

Jeg har anskaffet mig en Cambridge Dacmagic, jeg er ganske glad for den, men den er følsom over for lysnettet, hvis jeg tænder lys, et sted i min lejlighed, så kommer der et ganske kort udfald.

Problemet ville vel kunne løses med en dims med et batteri af en art til levere konstant strøm, men jeg synes hurtigt det bliver en bekostelig affære. Så er der nogen der har en løsning der kan holde sig på et budget på 500+-.

Det optimale ville selvfølgelig være at anlægget fik sin egen gruppe, men det har jeg desværre ikke mulighed for.

Der også andre der har oplevet det samme, se evt. på Hifiklubbens forum (stereo) jeg bruger netfilter som jeg tror kan løse dit problem jeg og har ikke oplevet problemer, der er et engelsk firma der arbejder på en ny og bedre strømforsyning. Russ Andrew Audio (prøv og søg)

VH. Madsen

Til top Vis madsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af madsen

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes