| Sendt: 12 Marts 2009 kl. 20:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Da jeg altid har min bærbar computer med på ferie, vil det være besnærende istedet at bruge den som TV.
På dette link: http://www.sandberg.it/product.aspx?id=133-41 har Sandbergs USB DigiTV-tuner fået fine anmeldelser. Den giver tekst-tv, elektronisk TV guide (EPG) og tidsforskydning af TV programmer, Radio og har Dansk manual. Prisen er 399 Dkr.
Man kan så kigge efter måske beder software F.eks. www.dvbviewer.com der er muligheder for konefigurering af codecs, herunder He-AAC lyd som det forlyder bruges i Frankrig og Norge.
Modtagelse Frequency UHF: 470-862 MHz
Demodulator Kanal Båndbredde: 6 / 7 / 8 MHz Demodulation: 2k / 8k COFDM Konstellation: QPSK, 16 QAM, 64 QAM Guard Interval: 1 / 4, 1 / 8, 1 / 16, 1 / 32 Code Rate (FEC): 1 / 2, 2 / 3, 3 / 4, 5 / 6, 7 / 8 Effektforbrug: 334 mA
Undertekster støttes.
Produktets resultat er afhænger af signalstyrke fra tv station i forhold til din placering.
Produktet kan ikke modtage det digitale signal fra kabel-tv.
Produktet understøtter ikke MPEG 4 (Norge).
Det sidste er dog ikke så godt. Sandbergs USB DigiTV-tuner understøtter ikke MPEG 4. Den første anmeldelse af Sandbergs USB DigiTV-tuner blev foretaget den 19/2 2007, så det kan vel tænkes at Sandberg er lige på trapperne med en afløser der klare MPEG 4 kodning, og så vil det blive den jeg vælger istedet for nyt tilbehør til mit TV. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|