| Forfatter |
|
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
| Sendt: 19 Maj 2009 kl. 11:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger


Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 19 Maj 2009 kl. 11:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det bliver spændende at se hvad det bliver til...
__________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum


Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 19 Maj 2009 kl. 11:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Særdeles interessant nyhed, i denne tid, med streaming og netværksløsninger i mange anlæg.
|
| Til top |
|
| |
roundsound Forum Bruger


Bruger siden: 29 Marts 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1660
|
| Sendt: 19 Maj 2009 kl. 12:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fedt. Hørte Densen på udstillingen i november, og hvis deres DACs kan komme i nærheden af lyden fra deres dyreste cd-afspiller kan det blive meget interessant. Kører selv med FLAC fra PC og ekstern DAC. Det er både brugervenligt og lyder godt. Helt sikkert vejen frem for Densen
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger


Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 19 Maj 2009 kl. 13:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Først skriver du at Cambridge er en "tynd omgang" og derefter at Densen virker for dyr og at den burde koste det samme
som netop Cambridge'en? ? Det forstår jeg ikke helt. __________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
|
| Til top |
|
| |
jørstad Forum Bruger

Bruger siden: 26 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 240
|
| Sendt: 19 Maj 2009 kl. 13:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
haha sillesen igen ny dac hvorfor??
hans cd afspiler er vel det bedste der findes!!!!!
eller ikke
hmmm hvem ved
har haft DENSEN ikke utrildfreds
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 19 Maj 2009 kl. 14:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
jørstad skrev:
|
haha sillesen igen ny dac hvorfor??
hans cd afspiler er vel det bedste der findes!!!!!
eller ikke
hmmm hvem ved
har haft DENSEN ikke utrildfreds
|
|
|
__________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 19 Maj 2009 kl. 14:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det sådan en du skal have når den kommer  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
| Sendt: 20 Maj 2009 kl. 00:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
|
Er det sådan en du skal have når den kommer 
|
|
|
Nja. Det tror jeg ikke. Kan jo også bedre lide at smide en skive i cd-spillen når den rigtig skal lyttes.
Min AirportExpress er fin når der bare skal spilles op til fest eller til baggrundsmusik
7 K er jo mange penge for en studerende Men hvis jeg en dag skal over i noget streaming af en art i stedet for cd-spiller er det den første dac som skal på besøg. Det er helt sikkert ! __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |
Monkeyboy Forum Bruger


Bruger siden: 08 August 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 184
|
| Sendt: 20 Maj 2009 kl. 12:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lyder rigtigt spændende. Kunne være fedt med mulighed for at streame fra PC med fuld Densen lyd og over hele linjen, og så det der design... 
Kan sagtens forstå at de ikke lægger billet ind på det allerede crowdede marked omkring DKK 2000. De laver jo heller ikke en CD afspiller til DKK 2000 som Cambridge, og det giver mening at lave produktet i et segment der passer til resten af produkterne.
Så mangler vi bare en hovedtelefonforstærker, Sillesen!
|
| Til top |
|
| |