| Sendt: 30 Maj 2009 kl. 23:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle - Jeg har verdens simpleste lyd-set-up. En bærbar pc med musik. Et eksternt lydkort koblet til to aktive højttalere. Et Firewire kabel som forbindelse. Men hvordan blir jeg trådløs?! Jeg leder efter en trådløs modtagerboks + software der kan sende ALT audio-out fra pc'en til det eksternelydkort. Airport Express er en billig måde at klare musik fra iTunes/WinAmp, men hvad så med spil-lyd og film?! Jeg har ikke andet isenkram pt - dvs intet tv, Squeezeboks osv - fordi jeg gerne vil styre det hele fra pc'en.. Er der ikke opfundet noget til mig endnu?!!
På forhånd tak
Strejfer
|