Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 22:57   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Cayin.252b 353b (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Gigant
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 Marts 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 179
Sendt: 05 Juni 2009 kl. 21:22 | IP-adresse registreret  

Ja undskyld at jeg starter en ny tråd jeg får ikke svar på mit spørsmål.

Jeg kan se at på disse 2 intg forstærker er der kun to Tape indgang rl : der er normalt 4 rl:rl:

Hvordan med afspilning og optagelse når jeg har en spolebåndoptager.

Håber nogen kan hjælpe mig jeg bestiller i morgen

Til top Vis Gigant's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gigant
 
sshd
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Maj 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 634
Sendt: 05 Juni 2009 kl. 22:01 | IP-adresse registreret  

Så snak dog med en sælger eller tag chancen og send skidtet retur hvis det ikke dur.

Til top Vis sshd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sshd
 
Gigant
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 Marts 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 179
Sendt: 05 Juni 2009 kl. 23:03 | IP-adresse registreret  

sshd skrev:
Så snak dog med en sælger eller tag chancen og send skidtet retur hvis det ikke dur.

Hvad er der galt med din hjerne du kan da bare lade være med at svare

Eller lade dig inlægge

Når man snakker med en sælger er det jo knap nok de ved hvad de har i butikken

Til top Vis Gigant's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gigant
 
erlingt
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 December 2008
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1532
Sendt: 05 Juni 2009 kl. 23:44 | IP-adresse registreret  

Du skal kun bruge ét sæt "tape out" og et sæt "tape in" for at tilslutte en båndoptager - med et sæt mener jeg et stik for Right og et stik for Left - d.v.s. 4 stik ialt. Og det har Cayin forstærkerene, så det vil ikke være et problem for dig, at tilslutte din spolebåndoptager.

Forøvrigt hører dette spørgsmål vel ikke under kategorien "Digital", hvis du havde stillet det i "Analog" afdelingen, får du sikkert fået flere svar

Til top Vis erlingt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af erlingt
 
Gigant
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 Marts 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 179
Sendt: 05 Juni 2009 kl. 23:59 | IP-adresse registreret  

erlingt skrev:
Du skal kun bruge ét sæt "tape out" og et sæt "tape in" for at tilslutte en båndoptager - med et sæt mener jeg et stik for Right og et stik for Left - d.v.s. 4 stik ialt. Og det har Cayin forstærkerene, så det vil ikke være et problem for dig, at tilslutte din spolebåndoptager.

Forøvrigt hører dette spørgsmål vel ikke under kategorien "Digital", hvis du havde stillet det i "Analog" afdelingen, får du sikkert fået flere svar

Tak for svaret Erling jeg undskylder den forkerte plasering.

Til top Vis Gigant's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gigant
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes