| Sendt: 06 Juni 2009 kl. 22:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa Jeg har lidt af et problem... 
har en amitech 736 harddisk optager som fungere problemfri.
men mit problem er at når jeg skal se dvd film på den så kan den ik køre dolby digital den viser bare pcm 48khz men den kan godt spille i DTS syntes det virker meget mystisk...
har sat den til mit tv via optisk kabel og billede til tv'et med et HDMI stik.
Nogle der kan hjæpe mig med hva problemet mon kan være?
Mvh. Simon __________________ Vil Ha en ny forstærker :D
nogle der vil sælge skriv til mig :D
|