Sendt: 30 Juli 2009 kl. 09:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg overvejer at anskaffe mig en HD optager, og der bevæger jeg mig ud på noget jeg ikke ved fandens meget om. Jeg har nogle krav som umiddelbart ikke ser ud til at være mulige, men jeg er ikke sikker.
Jeg kører digitalt tv med tv'ets egen tuner (sony 40w5500) og abonnerer på canal+. Jeg tror ikke det er muligt at trække det digitale signal ud af tv'et, jeg skal derfor have en optager med digital tuner (for at kunne optage fra canal+ programmerne).
Mit store krav, og også her det åbenbart bliver besværligt, er at kunne flytte optagelser over på pc så jeg kan bruge dem med pc/projekter setup. Jeg er ikke interreseret i at skulle forbinde HD optager med projekter, kabeltræk til enten lyd ud til anlæg eller billede ind til projekter vil blive for langt/besværligt. Yousee's digitale boks har dekoder, men det er ikke muligt at flytte optagelser over på pc (har jeg ladet mig fortælle)
Jeg tager meget gerne mod foreslag til HD optagere - eller hvis det skulle være muligt, måder at hive digital signal ud af TV'et. __________________ Krell KSA 200S
Krell KRC-3
HTPC/PS Audio Digital Link III DAC
Dali Grand
Se det her
|