| Forfatter |
|
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
| Sendt: 22 September 2009 kl. 19:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, jeg er den uheldige ejer af sådan en duet. Det har virket lidt sådan op og ned. Også idag ud af det blå, så kom der lige pludselig ikke noget signal ud mere. Hverken fra analog delen, eller digital delen.
Har så genstartet hele pivtøjet og installeret alt på nyt. Tingene finder hinanden og controlleren funger som den skal. Kan finde musik og starte det op. Men der kommer bare intet ud af squeezeboxen. Jeg kan få lyden ud via controllerens lille indbygget højtaler, men når jeg så slår over på squeezebox igen, så stopper festen. Intet kommer der ud 
Nogen der har oplevet lign? __________________ Kenneth
|
| Til top |
|
| |
finnbrodersen Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 139
|
| Sendt: 22 September 2009 kl. 19:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
havde engang hvor een af mine mp3 filer havde en korrupt ID3v2 tag så SBR ikke sagde en lyd efter en opgradering af SC. Det var kun een af mine filer, alt virkede som om der blev spillet, men der kom ikke en lyd. Jeg fjernede alle ID3 tags i filen og lavede nogle nye, herefter spillede filen igen.
Ellers har jeg ikke oplevet det du beskriver
|
| Til top |
|
| |
pof@ Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 941
|
| Sendt: 22 September 2009 kl. 19:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen skrev:
Ja, jeg er den uheldige ejer af sådan en duet. Det har virket lidt sådan op og ned. Også idag ud af det blå, så kom der lige pludselig ikke noget signal ud mere. Hverken fra analog delen, eller digital delen.
Har så genstartet hele pivtøjet og installeret alt på nyt. Tingene finder hinanden og controlleren funger som den skal. Kan finde musik og starte det op. Men der kommer bare intet ud af squeezeboxen. Jeg kan få lyden ud via controllerens lille indbygget højtaler, men når jeg så slår over på squeezebox igen, så stopper festen. Intet kommer der ud 
Nogen der har oplevet lign? |
|
|
Både analog og digital output?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 22 September 2009 kl. 19:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
pof@ skrev:
kennethjensen skrev:
|
Nogen der har oplevet lign?
|
|
|
Både analog og digital output?
|
|
|
Begge... Kommer intet ud
Og har ingenting gjort andet end geninstalleret hele pivtøjet og genstartet squeezeboxen. Tingene snakker fint sammen, men der kommer bare narte lyd ud af squeezeboxen. __________________ Kenneth
|
| Til top |
|
| |
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
| Sendt: 22 September 2009 kl. 20:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der garanti på den, så send l**tet ind.
Mvh
JMJ __________________ Det første kvinder bliver døve på er øjnene.
Verdens bedste kabel er det der kommer ind i huset med 230 volt, uden dette var der intet grej der spillede, så hermed er kabel diskutionen slut ;-)
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 22 September 2009 kl. 20:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jean M Jarre skrev:
|
Mvh
JMJ
|
|
|
¨
Ja, sender den ind også sælger jeg møget... Magen til skrammel skal man lede længe efter  __________________ Kenneth
|
| Til top |
|
| |
alpape Udelukket fra forum

Bruger siden: 21 Januar 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 571
|
| Sendt: 22 September 2009 kl. 21:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen skrev:
Jean M Jarre skrev:
|
Mvh
JMJ
|
|
|
¨
Ja, sender den ind også sælger jeg møget... Magen til skrammel skal man lede længe efter 
|
|
|
Er jo Logitech ..... man køber jo heller ikke biler hos bageren  __________________ Where the devil is Greendale ?
|
| Til top |
|
| |
erlingt Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2008 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1532
|
| Sendt: 22 September 2009 kl. 21:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du kan da ikke sælge noget, der ikke dur  Hvis du kan se på din controler eller en PC med SqueezeCenter, at der afspilles på receiveren, og der ikke kommer lyd ud - og jeg forventer, at du lige er helt sikker på, at den ikke har skruet lyden ned eller er mutet - så er receiveren uden tvivl i stykker, og skal naturligvis repareres på garantien.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 22 September 2009 kl. 21:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
erlingt skrev:
Du kan da ikke sælge noget, der ikke dur
Hvis du kan se på din controler eller en PC med SqueezeCenter, at der afspilles på receiveren, og der ikke kommer lyd ud - og jeg forventer, at du lige er helt sikker på, at den ikke har skruet lyden ned eller er mutet - så er receiveren uden tvivl i stykker, og skal naturligvis repareres på garantien.
|
|
|
Lydstyrken er sat på 100% konstant via squeezecenter. Synes ikke jeg kan se nogen steder man kan mute?
Jeg får den byttet til en ny. Også sælger jeg det. Kunne ALDRIG drømme om og sælge noget der ikke virker. __________________ Kenneth
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 22 September 2009 kl. 21:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
nu har alle dimserne været slukket i et par timer. Har lige tændt det igen, og gud fanme om der ikke er lyd igennem nu 
Hva i en i hulen helved sker der  __________________ Kenneth
|
| Til top |
|
| |
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
| Sendt: 22 September 2009 kl. 22:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er sku sikkert din nye strømforsyning der laver numre ?
Ved det ikke men kunne måske være en mulighed.
Mvh
JMJ __________________ Det første kvinder bliver døve på er øjnene.
Verdens bedste kabel er det der kommer ind i huset med 230 volt, uden dette var der intet grej der spillede, så hermed er kabel diskutionen slut ;-)
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 22 September 2009 kl. 22:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jean M Jarre skrev:
|
Det er sku sikkert din nye strømforsyning der laver numre ?
Ved det ikke men kunne måske være en mulighed.
Mvh
JMJ
|
|
|
Køre med den der fulgte med. Venter med og smide wellbourne på til den er brændt lidt til. Den står og køre for sig selv med en 5volt lader foran sig  __________________ Kenneth
|
| Til top |
|
| |