Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 20:26   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Nad 7240Pe - bridged? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Nissemanden
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2009
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 17 Oktober 2009 kl. 15:00 | IP-adresse registreret  

Hejsa jeg har en Nad 7240Pe, som er en 40 watt og 25 amp forstærker (med radio). Den spiller mine SA 1550 op og det går også fint - men er bekymret for om jeg udnytter højtalerne, iflg SA hjemmeside skal de nemlig min have en 50 watt forstærker. Nu har jeg set en anden 7240Pe med en defekt radioenhed til ingen penge, spørgsmålet er så bare - kan jeg brokoble dem? har ærligt talt ikke en skid forstand på det - tilslutningsmulighederne bagpå er der en der hedder phono, cd og tape - nok ikke dem :)
Men der er også en der hedder pre out og en main in, som er forbundet med små melalstænger. Er det det jeg evt ville skulle koble sammen med den anden forstærker og hvordan og med hvad?
Næste spørgsmål - Vil jeg kunne høre forskel? altså kan det svare sig?
og hvordan skruer man så op og ned? skal man så skrue på begge, eller kun den ene?
Har prøvet at kigge i en pdf fil på NAD's hjemmeside, men kunne ikke finde noget, måske forkerte pdf?

Pt kører jeg singlewire, men jeg regner med at udbygge til biwire når jeg får råd/i julegave. - kan det også lade sig gøre.

Håber i kan hjælpe mig.
Ved godt at der sikkert er en million FAQs omkring brobygning, men mit tvist med om det kan svare sig er vist nyt. (for dette setup)
Til top Vis Nissemanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nissemanden

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes