| Sendt: 21 Oktober 2009 kl. 14:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Her i januar købte jeg Onkyo TX-SR606, lækker nok forstærker, spiller godt og det hele. Men her i weekenden var jeg til lan party hvor jeg havde min PS3 med og den blev tilsluttet med S-Video og derfor nulstillet.
Så kom jeg hjem her søndag eftermiddag, mandag sætter jeg så min PS3 til med HDMI i ps3'en og ind i DVD IN (HDMI) på min forstærker.
Jeg har et HDMI kabel fra HDMI OUT på forstærkeren op i mit Samsung F86 fladskærm i HDMI IN 1.
Når jeg tænder min forstærker og slår over på DVD og tænder min PS3, og slår over på HDMI 1 på tv'et så kommer der "delvist" billede på skærmen fra min ps3, den vil kun køre 576p hvor jeg godt vil have den op på 1080p.
Nu har jeg sloges med min forstærker siden mandag aften og tirsdag aften. Jeg kan ikke få min forstærker til at fatte min ps3 skal køre 1080p.
Jeg kan ikke få min forstærker menu frem på. Jeg har fulgt manualen til punkt og prikke.
Hvis der er nogle som kan hjælpe så vil jeg evt gerne ringe så det evt bliver gjort on the fly, eller hvis en der kan beskrive det godt her så jeg også glad :)
Jeg har købt min forstærker på nettet´hos spar-momsen.dk
//Simon __________________ visit http://zyxep.net
|