| Sendt: 22 Januar 2010 kl. 00:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Som det er nu, så køre jeg min musik via iTunes på min Mac, og så køre signalet via usb over i min CDafspiller, og så der fra videre via phono over
til min mixer, og til sidst fra mixeren til mine Dynaudio Focus 110A, altså den aktive model.
Jeg tænker lidt, om det vil være en ide, og om det er muligt at gå direkte fra Macen over til mine Dynaudioer via USB eller Firewire? selvfølgeligt
med et lydkort. Og hvad vil sådan noget eventuelt koste, og vil jeg kunne hente noget ved at skifte systemet ud?
Budget har jeg ikke rigtigt noget af, da jeg ikke ved hvad sådan noget koster. Men den må meget gerne være bygget op som en normal Preamp, så
det eventuelt er muligt at koble en CDafspiller ind over senere.
__________________ www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=83620&KW
|