Bruger siden: 07 September 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 420
Sendt: 01 Februar 2010 kl. 18:36 | IP-adresse registreret
har brug for lidt hjælp.
jeg leder efter noget højopløst musik - gerne i elektronik eller heavy metal genren. jeg kan ikke rigtig finde noget, håber det findes og at det bare
er mig der ikke ved hvor jeg skal lede...
så ville være lækkert hvis der var nogen der har kendskab til nogle sites osv?
Sendt: 01 Februar 2010 kl. 19:29 | IP-adresse registreret
nej det har du nok ret i Milu. synes heller ikke at kunne finde noget. det er godt nok ærgerligt at div kunstner og pladeselvskaber ikke er mere
fremme i skoene...
Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
Sendt: 01 Februar 2010 kl. 19:31 | IP-adresse registreret
Bonde1985 skrev:
nej det har du nok ret i Milu. synes heller ikke at kunne finde noget. det er godt nok ærgerligt at div kunstner og pladeselvskaber ikke er mere fremme i skoene...
Ja, håber det kommer.
Jeg har tilføjet et lille EDIT i mit første indlæg.
Sendt: 01 Februar 2010 kl. 20:26 | IP-adresse registreret
Milu skrev:
Jeg har IKKE stødt på den genre før, ærlig talt tror jeg ikke det findes.
Det tætteste er Steve Vai i 24/96 men det er vist ikke hårdt nok til dig.
Mvh.
EDIT: Men måske det findes derude som ulovlig bootleg, men det er lidt snørklet at få fat i så vidt jeg ved. Metallica er vist muligt at
opsnappe.
bootleg er vist lidt svært at fimle rundt med. bliver for besværligt. og vil nu også gerne prøve at gøre det så lovligt som muligt. man skal huske at
støtte kunstnerne:) hehe
Bruger siden: 13 Juli 2007 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 879
Sendt: 03 Februar 2010 kl. 16:28 | IP-adresse registreret
Kom lige i tanke of Live Music Archive. Der ligger MASSER af musik i 24 bit/XXX kHz. Det er dog noget af en blandet landhandel og optagelserne
hælder til det rå/ubehandlede. Men med lidt
vedholdenhed kan man sagtens finde nogle af de mange guldkorn. Kunstnerne er for en stor del ret ukendte (dog langt fra alltid), men IMO mange
gange bedre end de
ofte lige så ukendte kunstnere i fx. Linn's high-res butik hvor man ovenikøbet skal betale kassen for produktet - LMA er ganske gratis og lovligt. God
jagt!
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum