| Forfatter |
|
nolse Forum Bruger

Bruger siden: 13 November 2009 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 9
|
| Sendt: 27 Februar 2010 kl. 20:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Overvejer at anskaffe mig ny cd afspiller. Vil max slippe 5000 kr for den. Er der nogen der kan anbefale en bestemt cd afspiller
Hører primært div former for rock
mvh Søren
|
| Til top |
|
| |
Jblfan Forum Bruger

Bruger siden: 13 Februar 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 527
|
| Sendt: 27 Februar 2010 kl. 21:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Harman HD990... - Den gør det sgu' helt godt!!
Balanceret udgange, digitale IND og udgange, ganske fin lyd...!! Jeg skal lige have nogen drift-timer på min, så ryger den til LCAudio til Clock'ning...
JBLfan __________________ MMmmmmm.... - JBL....
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 01 Marts 2010 kl. 14:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
nolse skrev:
Hej Overvejer at anskaffe mig ny cd afspiller. Vil max slippe 5000 kr for den. Er der nogen der kan anbefale en bestemt cd afspiller
mvh Søren
|
|
|
Køb evt. en brugt maskine for 1000 kroner, og brug de resterende 4000 kroner på musik. Hvis du kun skal spille rock vil de allerfleste cdafspillere kunne gøre udmærket fyldest. Undgå kineserapparater med en enkelt rør i udgangen, der har til formål at gøre lyden svampet og (misforstået) røragtig... Mvh. Niels
|
| Til top |
|
| |
virious Udelukket fra forum

Bruger siden: 17 Oktober 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1508
|
| Sendt: 01 Marts 2010 kl. 14:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rega Apollo måske?
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
| Sendt: 01 Marts 2010 kl. 15:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Densen B-400 PLUS. Spiller med rigtig fedt drive !
Ellers synes jeg også Rega Apollo gør det godt til brugtprisen på. ca. 3-4 kilo.
__________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |
Jensen100 Lukket konto

Hedder nu NHJ4
Bruger siden: 23 November 2009 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 284
|
| Sendt: 01 Marts 2010 kl. 15:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
sd2100 Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 363
|
| Sendt: 01 Marts 2010 kl. 15:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
nolse skrev:
mvh Søren
|
|
|
Hvis du overvejer at købe en NY, så har du nok en "gammel" i forvejen. Overvej, om det ikke ville være bedre at anskaffe en dac i stedet. Eks. denne:
http://www.hifiklubben.dk/produkter/tilbehor/andet-tilbehor/ cambridge_dacmagic_solv.htm
Søg forummet for brugererfaringer. __________________ Ofte er godt nok mere end rigeligt!
|
| Til top |
|
| |
nolse Forum Bruger

Bruger siden: 13 November 2009 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 9
|
| Sendt: 02 Marts 2010 kl. 22:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for alle jeres inputs :o)
Det er super dejligt med al jeres hjælpsomhed.. tak for det.
Der er sket de i mellemtiden, at jeg er faldet over en Jungson cd afspiller (JungSon CD-S5 Luxury Highend CD) som jeg kan købe over nettet i Tyskland i det prisleje.
Er der nogen der kender den? Har set at jungson cd generelt får flotte anmeldelser
mvh Søren
|
| Til top |
|
| |
Ney_ Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1409
|
| Sendt: 02 Marts 2010 kl. 22:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nilau skrev:
nolse skrev:
HejOvervejer at anskaffe mig ny cd afspiller.Vil max slippe 5000 kr for den. Er der nogen der kan anbefale en bestemt cd afspillerHører primært div former for rockmvh Søren
|
|
|
Køb evt. en brugt maskine for 1000 kroner, og brug de resterende 4000 kroner på musik.Hvis du kun skal spille rock vil de allerfleste cdafspillere kunne gøre udmærket fyldest.Undgå kineserapparater med en enkelt rør i udgangen, der har til formål at gøre lyden svampet og (misforstået) røragtig...Mvh.Niels |
|
|
hvorfor ialverden er der mindre krav til maskinen hvis den spiller rock? __________________ Mvh. Bjørn.
|
| Til top |
|
| |
Kenneth K. Forum Bruger

Bruger siden: 13 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 281
|
| Sendt: 03 Marts 2010 kl. 13:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Om det er ironi eller om Nilau virkelig mener det, er svært at se...  Rockmusikken har da præcis lige så meget berettigelse som alt mulig andet
musik, så jeg ser absolut ingen grund til at slække på kravene selvom trådstarter "kun" spiller rock.
vh.
|
| Til top |
|
| |
Skorpio Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 Februar 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 470
|
| Sendt: 03 Marts 2010 kl. 14:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nilau skrev:
nolse skrev:
mvh Søren
|
|
|
Køb evt. en brugt maskine for 1000 kroner, og brug de resterende 4000 kroner på musik. Hvis du kun skal spille rock vil de allerfleste cdafspillere kunne gøre udmærket fyldest.
Undgå kineserapparater med en enkelt rør i udgangen, der har til formål at gøre lyden svampet og (misforstået) røragtig...
Mvh. Niels
|
|
|
Helt enig...skaf evt. en god brugt Rotel RCD-971, den kan stærkt anbefales...også til andet end rock (tror du kan finde test på nettet eller i HF)
|
| Til top |
|
| |